اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

قبوض گاز را با سامانه تلفنی 1894 پرداخت کنید

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: شهروندان محترم می‌توانند با استفاده از سامانه تلفنی 1894 علاوه بر اطلاع از صورت حساب گاز مصرفی، نسبت به پرداخت آنی آن هم اقدام کنند.

قبوض گاز را با سامانه تلفنی 1894 پرداخت کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، حسن افتخاری با بیان این مطلب که سامانه تلفنی ۱۸۹۴ در دی ماه سال ۹۸ افتتاح شده است گفت: این مهم اقدامی جدید و شاخص در راستای تکریم و ارائه خدمات الکترونیکی و غیرحضوری به شهروندان محسوب می‌شود.

وی در خصوص مزایای این سامانه افزود: ثبت شماره تلفن همراه، اعلام میزان بدهی و امکان پرداخت آنی قبوض بخشی از قابلیت‌های گسترده این سامانه است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با بیان اینکه هدف از راه‌اندازی سامانه ۱۸۹۴ ارائه خدمات به صورت الکترونیک، تکریم مشتریان، کاهش رفت و آمدهای شهری و کمک به حل مشکلات زیست محیطی است افزود: شهروندان محترم می‌توانند طی تماس با شماره ۱۸۹۴ و وارد کردن شماره اشتراک و شناسه قبض و در ادامه از طریق کدهای دستوری تلفن گویا نسبت به دریافت خدمات اقدام کنند.

افتخاری بیان کرد: مزیت اصلی ۱۸۹۴ نسبت به دیگر سامانه‌های پرداخت آنی، کسر فوری بدهی و صدور خودکار دستور وصل مجدد جریان گاز مشترکین ناشی از عدم پرداخت به موقع صورتحساب است.

وی یادآور شد: شرکت گاز خراسان رضوی علاوه بر ایجاد سامانه تلفن گویای ۱۸۹۴، اقدام به راه اندازی تارنمای ارتباط با مشتریان به آدرس http://egas.ir/CRM هم نموده است. شهروندان محترم می توانند با مراجعه به این آدرس از خدمات درگاه الکترونیکی شرکت گاز استان نیز استفاده کنند.

شرکت گاز استان خراسان رضوی وظیفه تامین گاز طبیعی دو میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک شهری و روستایی را بر عهده دارد.

 انتهای پیام/۷۰۰۴۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول