اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

هاشمی: عدم باور به مشکلات در دستگاه‌های اجرایی باعث ایجاد وضعیت کنونی شده است

رئیس کمیسیون عمران مجلس نهم گفت: عدم باور به حل مشکلات و وجود پلشتی‌ها به دستگاه‌های اجرایی باعث ناکارآمدی دولت و ایجاد شرایط کنونی در اقتصاد کشور شده است.

هاشمی: عدم باور به مشکلات در دستگاه‌های اجرایی باعث ایجاد وضعیت کنونی شده است

سید مهدی هاشمی رئیس کمیسیون عمران مجلس نهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به تلاطم‌های موجود در بازار گفت: نبود باور در میان مسؤولان دولتی و نیز وجود پلشتی در دستگاه‌های اجرایی باعث ناکارآمدی دولت و ایجاد شرایط کنونی در اقتصاد کشور شده است.

وی افزود: یکی دیگر از مشکلات امروز کشور ما عدم اجرای اصل 44 قانون اساسی و مردمی کردن اقتصاد است. مردمی که همواره تکیه‌گاه ما در همه شرایط بودند در امور اقتصادی مشارکت داده نشده‌اند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس نهم اظهار داشت: وجود افرادی در دولت که اگر نگوییم ضد انقلابند، غیر انقلابی هستند و نسبت به کشور، نظام و مردم احساس تعهدی ندارند و به وظایف قانونی خود عمل نمی‌کنند باعث شده تا کارها به حال خود رها شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: این وضعیت باعث شده تا ما امروز شاهد مشکلاتی در حوزه اقتصادی کشور و به تبع آن در حوزه اجتماعی، فرهنگی و سیاسی باشیم.

وی افزود: مسئولانی که باور آنها ریشه در بیرون از کشور دارد، در این مدت باقیمانده از عمر دولت این دیدگاه خود را کنار بگذارند و مشکلی را حل نمی‌کنند لااقل از افزایش مشکلات جلوگیری کنند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول