اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

امام جمعه جدید ریگان معرفی شد

با حضور رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان حجت‌الاسلام حبیب رضازاده به عنوان امام جمعه ریگان معرفی شد.

امام جمعه جدید ریگان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، با حضور رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان حجت‌الاسلام حبیب رضازاده به عنوان امام جمعه جدید ریگان معرفی شد.

حجت‌الاسلام جعفری رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان در آیین معارفه امام جمعه ریگان اظهار داشت: نماز جمعه یک جریان جوشان عبادی، سیاسی است که شارع مقدس در شرع اسلام تبیین کرده است.

وی با بیان اینکه نماز جمعه نماز ولایت است، عنوان کرد: نماز جمعه هم‌اکنون در ۹۰۰ نقطه در کشور و۵۶ نقطه در استان کرمان برگزار می‌شود. 

جعفری خاطرنشان کرد: در موضوع بحرانی گسترش ویروس منحوس کرونا نهاد نماز جمعه نقش بسیار تاثیر گذار و ارشادی برای جامعه داشت و یکی از نهادهایی که پروتکل‌ها، دستورالعمل‌ها  و نکات بهداشتی را از متولیان امر به مردم می‌رساند، نهاد نماز جمعه است.

رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان افزود:  نماز جمعه در تبعیت از ستاد ملی و استانی به‌طور پرشور و باشکوه برگزار شد و نقش تاثیرگذاری در جلوگیری از این بیماری داشتیم. 

وی با اشاره به اینکه در بحث کمک مومنانه و مواسات نهاد نماز جمعه در کنار سپاه و دیگر نهادهای انقلابی پرشور وارد عمل شد، اضافه کرد: یکی از دغدغه‌های ما مسجد جامع ریگان بود که با تخصیص اعتبارات این مکان همانند نگینی نورانی و درخشان در شهر ریگان است.

انتهای پیام/80014/ب 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول