اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

سارقان به عنف شهرستان نیکشهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر از انهدام باند3 نفره سارقان به عنف و کشف 4 فقره سرقت در شهرستان خبر داد.

سارقان به عنف شهرستان نیکشهر دستگیر شدند

حمید نوری امروز در گفت و گو با خبرنگار  فارس در زاهدان در تشریح جزئیات دقیق این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف از شهروندی در سیزدهم تیر ماه سال جاری در شهرستان نیکشهر پیگیری موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: با بررسی صحنه سرقت و انجام یک سری کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی ماموران موفق به شناسایی باند سارقان به عنف در شهرستان شدند.
این مقام انتظامی بیان داشت: پس از هماهنگی با مقام قضایی ماموران در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه اعضای این باند را که 3 نفر بودند در خیابان آزادی نیکشهر دستگیر کردند.
سرهنگ نوری اظهار داشت: سارقان پس از انتقال به پلیس آگاهی و در بازجویی های فنی و علمی پلیس به 4 فقره سرقت به عنف لوازم شخصی از شهروندان اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر با اشاره به کشف 3 عدد ساعت مچی، 5 دستگاه موبایل، 2عدد انگشتر طلا و 4 عدد فلش مموری از سارقان، خاطر نشان کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/75005

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول