اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

هشدار درباره فروش واکسن در فضای مجازی/ چند درصد مردم آذربایجان واکسن آنفلوآنزا دریافت کردند؟

استاندار آذربایجان شرقی از توزیع و تزریق واکسن آنفلوآنزا برای بیش از 65 درصد از افراد هدف در استان خبر داد.

هشدار درباره فروش واکسن در فضای مجازی/ چند درصد مردم آذربایجان واکسن آنفلوآنزا دریافت کردند؟

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی  در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان نسبت به فروش دارو و واکسن در فضای مجازی توسط برخی از افراد و داروخانه‌ها نیز هشدار داد و اظهار داشت: فروش هرگونه دارو و کالاهای مختلف دارویی در فضای مجازی، ممنوع است و هرگونه توزیع و فروش مواد دارویی با نظارت و اجازه دانشگاه علوم پزشکی تبریز خواهد بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر، 10 مرکز، مجوز فروش محصولات غیردارویی را در فضای مجازی کسب کرده‌اند و به جز این مراکز با سایر مراکز طبق مقررات برخورد می‌شود.
 
پورمحمدی از توزیع و تزریق واکسن آنفلوآنزا برای بیش از 65 درصد از افراد هدف در استان خبر داد و گفت: فرش هرگونه واکسن آنفلوآنزا در فضای مجازی و بازار آزاد، مورد تایید نیست و از مردم انتظار داریم که نیازهای دارویی و درمانی خود را از مراکز معتبر تهیه کنند.
 
استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت پلاک‌کوبی دام و احشام در سراسر استان و نظارت جدی سازمان جهادکشاورزی استان بر این امر تأکید کرد و گفت: ارائه خدمات به دارندگان واحدهای مختلف دامی منوط به پلاک‌کوبی است و نباید از این مسأله چشم‌پوشی شود.
 
پورمحمدی همچنین خواستار مدیریت بازار گوشت قرمز و گوشت مرغ توسط جهاد کشاورزی استان شد و گفت: تأمین و عرضه کالاهای اساسی با قیمت مناسب، بهترین مصداق خدمت به مردم در شرایط کنونی است.
 
وی همچنین خواستار برخورد شدید با اخلال‌گران نظم و امنیت اقتصادی توسط نهادهای نظارتی و سیستم قضایی شد.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول