اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

بهترین مراکز خرید تهران کدام است؟

پاساژگردی یکی از مدرن‌ترین شیوه‌های تفریح است که الزاماً هیچ ربطی به خرید کردن ندارد.

بهترین مراکز خرید تهران کدام است؟

پاساژگردی یکی از مدرن‌ترین شیوه‌های تفریح است که الزاماً هیچ ربطی به خرید کردن ندارد. نیازی نیست شما قصد خرید داشته باشید تا از پاساژ گردی لذت ببرید. امروزه پاساژها برای بیشتر مردم مکانی برای گشت و گذار و قرار گرفتن در اجتماع به حساب می‌آیند. بالاخص اینکه در طراحی پاساژهای مدرن امروزی طبقه‌ای اختصاصی برای غذا خوردن و طبقاتی نیز به سینما یا محل بازی و تفریح اختصاص داده شده است. تهران به عنوان مدرن‌ترین شهر ایران پر است از این پاساژهای تفریحی و متنوع. در این مقاله برخی از پرطرفدارترین این پاساژها را به شما معرفی می‌کنیم.

معرفی بهترین پاساژهای تهران
مراکز خرید در تهران به قدری زیاد است که پیش از هرچیز باید نیاز خود را بشناسید. شما به دنبال خرید چه چیزی هستید؟ لوازم خانه؟ لوازم دیجیتال و الکترونیکی؟ موبایل و لب تاپ؟ پوشاک و لباس؟ لوازم بهداشتی و آرایشی؟ شاید به نظرتان عجیب بیاید ولی قصد خرید هر کدام از این اقلام ذکر شده را که داشته باشید با تعداد زیادی پاساژ و مرکز خرید اختصاصی مواجه خواهید شد. مراکزی که ما در این مطلب معرفی کنیم، مراکز خرید چندمنظوره به حساب می‌آیند و می‌توانید در آن‌ها مجموعه‌ای از مایحتاج خود را پیدا کنید، از لوازم خانگی گرفته تا پوشاک و لوازم شخصی.

مرکز خرید پالادیوم
مرکز خرید پالادیوم یکی از مراکز خرید لوکس تهران به حساب می‌آید که در زعفرانیه قرار دارد. این مرکز خرید با 200 فروشگاه و 24 رستوران یکی از بزرگترین و مجهزترین مراکز خرید تهران است. این مرکز دارای فروشگاه‌های خرید پوشاک و کیف و کفش و لوازم آرایشی و... است. علاوه بر این، مرکز خرید پالادیوم دارای سرزمین کتاب، فروشگاه اسباب‌بازی و مرکز ورزشی نیز می‌باشد که مجموعه ورزشی آن شامل باشگاه بدنسازی، استخر و ماساژ است.

مرکز خرید ارگ تجریش
مرکز خرید ارگ تجریش که در تجریش قرار دارد، از دیگر مراکز تجاری تفریحی بزرگ تهران است که 200 فروشگاه برای خرید و فروش لباس، لوازم خانگی و الکترونیک، لوازم بهداشتی و لوازم آشپزخانه، عطر و بدلیجات و... دارد. علاوه بر این، مرکز خرید ارگ تجریش دارای سالن سینما، فوت کورت، آمفی‌تئاتر، کافی‌شاپ، پارک تفریحی و روف گاردن است.

مرکز خرید تیراژه شعبه 1 و 2
مرکز خرید تیراژه شعبه 1 که در بزرگراه اشرفی اصفهانی قرار دارد، یکی از شناخته‌شده‌ترین مراکز خرید در تهران است که با 100 فروشگاه مشغول به فعالیت می‌باشد. در طبقه آخر مرکز خرید تیراژه سرزمین عجایب قرار دارد که به منظور بازی و سرگرمی کودکان و نوجوانان طراحی شده و این مجموعه را تبدیل به یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید برای خانواده‌ها کرده است. 
مرکز خرید تیراژه 2 نیز که در شرق تهران قرار دارد با داشتن بزرگترین شهربازی سرپوشیده تهران از دیگر مراکز خرید مهم در تهران و بالخص در شرق تهران به حساب می‌آید.  

بازار بزرگ ایران (ایران مال)
بازار بزرگ ایران که با نام ایران مال شناخته می‌شود یکی از پنج بازار بزرگ جهان و عظیم‌ترین پروژه تجاری فرهنگی تفریحی ورزشی در ایران به حساب می‌آید. این مجموعه عظیم که بین تهران و کرج و در نزدیک دریاچه شهدای خلیج فارس قرار دارد، در زمینی به مساخت 370 هزار متر مربع ساخته شده است و شامل انواع فروشگاه، سینما، رستوران، هتل، نمایشگاه خوردرو، شربت خانه، باغ ایرانی، مسجد نبی، بازار چارسوق، کتابخانه، پیست یخ، ایوان بلور، زمین تنیس، آبشار گلستان و تالار آینه است. 

پاساژ کوروش
پاساژ کوروش در بزرگراه ستاری یکی دیگر از مراکز خرید معروف تهران است. این مرکز علاوه بر فروشگاه‌های مختلف، یکی از مراکز بورس طلا نیز به حساب می‌آید. پاساژ کوروش علاوه بر انواع فروشگاه دارای پردیس سینمایی، فودکورت و شهربازی مجهزی برای کودکان و بزرگسالان است.

مرکز خرید دنیای نور
یکی از بزرگترین و زیباترین مراکز خرید شرق تهران مرکز خرید دنیای نور است که به دلیل نورپردازی زیبای نمای خارجی آن به این نام شناخته می‌شود. دنیای نور مجموعه‌ای از فروشگاه‌های پوشاک زنانه و مردانه و بچه‌گانه و فروشگاه‌های لوازم خانگی و مبلمان و تجهیزات الکترونیک و موبایل و ... را گرد هم آورده و با طراحی شهربازی کودکان تبدیل به یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید تهران شده است.  

مرکز خرید بام‌لند
مرکز خرید بام‌لند که به تازگی در تهران تأسیس شده است، یکی از مدرن‌ترین و زیباترین مجموعه‌های خرید به حساب می‌آید که امکان خرید را با لذت فروشگاه گردی در منطقه‌ای زیبا برای شما فراهم کرده است. این مجموعه که در ضلع غربی دریاچه چیتگر (شهدای خلیج فارس) قرار دارد، علاوه بر فروشگاه‌های پوشاک ایرانی و خارجی، دارای کلوب ماهیگیری و قایق‌سواری، پیست دوچرخه‌سواری، شهربازی و انواع رستوران‌های با غذاهای ایرانی و خارجی است.

سفر به تهران به قصد خرید

از آنجا که تهران محل تجمع کالای ایرانی و خارجی بسیاری است، سالانه افراد زیادی به قصد خرید مایحتاج خود به تهران سفر می‌کنند. اگر شما نیز جرو طرفداران خرید در تهران هستید، سعی کنید پیش از سفر خود یک هتل ارزان در تهران پیدا کنید تا در هزینه سفرتان صرفه‌جویی شود. رزرو هتل ارزان در تهران را از طریق سایت اسنپ روم انجام دهید و از میان لیست هتل‌های موجود در سایت نزدیک‌ترین هتل به بازارهای مورد نظر خود را انتخاب کنید. 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول