اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

اجاره آپارتمان را با کیلید تجربه کنید

درحالی‌که بحث اجرای طرح مالیات بر خانه‌های خالی در دست بررسی است بسیاری از کارشناسان و صاحب‌نظران این طرح را دارای نقاط مجهول و ناقصی می‌دانستند که اجرای آن را دچار مشکل می‌کرد به همین منظور چندی پیش این طرح توسط وزارت راه و شهرسازی، نمایندگان مجلس و کارشناسان خبره حوزه مسکن مورد بررسی قرار گرفته است تا مشکلات زیربنایی این طرح مرتفع شود و پس از تأیید مجلس خبرگان به مرحله اجرا درآید. به طور حتم با اجرای این طرح تاحدودی مشکل کمبود عرضه مسکن کاهش‌یافته و قیمت‌ها شکلی منطقی‌تر را به خود بگیرد.

اجاره آپارتمان را با کیلید تجربه کنید

درحالی‌که بحث اجرای طرح مالیات بر خانه‌های خالی در دست بررسی است بسیاری از کارشناسان و صاحب‌نظران این طرح را دارای نقاط مجهول و ناقصی می‌دانستند که اجرای آن را دچار مشکل می‌کرد به همین منظور چندی پیش این طرح توسط وزارت راه و شهرسازی، نمایندگان مجلس و کارشناسان خبره حوزه مسکن مورد بررسی قرار گرفته است تا مشکلات زیربنایی این طرح مرتفع شود و پس از تأیید مجلس خبرگان به مرحله اجرا درآید. به طور حتم با اجرای این طرح تاحدودی مشکل کمبود عرضه مسکن کاهش‌یافته و قیمت‌ها شکلی منطقی‌تر را به خود بگیرد.


اجاره آپارتمان در دزاشیب
تمایل به سکونت در محله‌ای خوش‌آب‌وهوا و جذاب در شمال شهر تهران یکی از رؤیاهایی است که در ذهن هر فردی وجود دارد. محله دزاشیب که در شمیرانات و منطقه یک شهرداری است یکی از این محله‌هاست که به دلیل قرارگرفتن در جنوب امامزاده قاسم و شمال تپه‌های قیطریه از مناطق خوش آب‌وهوای تهران به شمار می‌رود و بسیاری از افراد علاقه‌مند به خرید و اجاره آپارتمان در دزاشیب هستند.
 
محله دزاشیب یکی از مناطق قدیمی شمال تهران است که بسیاری از افراد نام‌آشنا و مشهور در این محله سکونت داشته‌اند به همین دلیل می‌توان گفت که افرادی که اقدام به خرید و اجاره آپارتمان در دزاشیب می‌کنند زندگی در محله‌ای اصیل و قدیمی را تجربه خواهند کرد که هنوز هم در بخشی از مناطق بافت قدیمی آن به چشم می‌خورد.
دزاشیب از لحاظ دسترسی به نقاط مختلف تهران نیز در وضعیت مطلوبی قرار دارد نزدیکی به ایستگاه مترو و اتوبوس تجریش و همچنین امکان تردد از خیابان‌های کامرانیه و شریعتی به بزرگراه صدر شرایطی را فراهم کرده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در دزاشیب به‌راحتی قادر باشند از این محله به هر نقطه از تهران رفت‌وآمد کنند.
یکی از ویژگی‌های شاخص محله دزاشیب آب‌وهوای مطلوب این منطقه است که وجود بوستان‌ها و پارک‌های متعدد در این محله باعث شده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در دزاشیب با پرکردن اوقات فراغت خود در این بوستان‌های علاوه بر استفاده از آب‌وهوای متبوع، از طبیعت زیبای این اماکن نیز استفاده کنند. از بوستان‌های صاحب‌نام این محله می‌توان به بوستان گل محمدی در منطقه نخجوان، بوستان مینا و پارک مهر در فرمانیه اشاره کرد که روزانه اقشار مختلفی از جامعه به این بوستان‌ها مراجعه می‌کنند.
باتوجه‌به قدیمی بودن بافت محله دزاشیب در این منطقه اماکن تاریخی و دیدنی متعددی نیز وجود دارد که بسیاری از توریست‌ها و گردشگران برای دیدن این اماکن به منطقه دزاشیب مراجعه می‌کنند. باغ‌های مجدالدوله، حاجی فخرالملک، محمد صراف و نظر و ایگار در کنار مسجد شیخ علی، عمر رمضون و حمام بوعلی از جاذبه‌های گردشگری این محله به شمار می‌روند به همین دلیل متقاضیان با خرید و اجاره آپارتمان در دزاشیب در محله‌ای تاریخی و دیدنی سکونت می‌کنند.
در محله دزاشیب در کنار خانه‌های قدیمی آپارتمان‌های مدرنی نیز ساخته شده است که وجود این آپارتمان‌ها شرایطی را ایجاد کرده که هر فردی با هر سلیقه‌ای در این محله بتواند ملک خود را بیابد و با استفاده از مراکز خرید معروفی همچون مرکز خرید روشا، روما، کیمیا و بازار میوه‌وتره‌بار باهنر زندگی مملو از آرامشی را در این محله تجربه کند.
ازآنجاکه قیمت خرید و اجاره آپارتمان در دزاشیب به‌عنوان منطقه‌ای اعیان‌نشین و پرتقاضا بسیار بالاست متقاضیان برای جستجوی ملک موردنظر خود در این محله می‌توانند با مراجعه به سامانه هوشمند کیلید آگهی‌های ثبت شده در این سامانه را مشاهده کنند و از بین فایل‌های این سامانه ملک خود را جستجو و اجاره کنند.
اجاره آپارتمان در دروس
بافت قدیمی و اصیل یکی از ویژگی‌های اصلی محله دروس است بنابراین افرادی که تمایل به زندگی در محله‌های قدیمی و اصیل را دارند می‌توانند محله دروس را در نظر داشته باشند. زیرا این محله که در منطقه 3 شهرداری تهران قرار گرفته است مملو از خانه‌های ویلایی قدیمی بوده که در کنار آپارتمان‌های نوساز شکلی خاص را به خود گرفته است. به همین دلیل باتوجه‌به بافت متنوع متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در دروس به‌راحتی می‌توانند در این محله جذاب با هر نوع سطح توقعی ملک موردنظر خود را تهیه کنند.
در محله دروس وجود خیابان‌های منظم با رعایت اصول شهرسازی به طور کامل مشهود است به همین منظور ساختار این محله بسیار اصولی و منطقی است. این شاخصه باعث شده که محله دروس یکی از گران‌ترین محله‌های تهران به شمار رود و متقاضیان برای خرید و اجاره آپارتمان در دروس برای سکونت در این محله متحمل پرداخت هزینه‌های بالایی باشند.
از شاخصه‌های اصلی منطقه دروس وفور سفارتخانه‌ها در این محله است به شکلی که بیشترین تعداد سفارتخانه در این محله وجود دارد. وجود سفارت اسپانیا، مجارستان، آرژانتین، پرتغال، استرالیا، قزاقستان، آذربایجان، بنگلادش، یونان در کنار مؤسسه تبادلات آکادمیک آلمان، مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد و همچنین دفتر نمایندگی یونیسف این محله را به منطقه‌ای مملو از مهاجران و گردشگران خارجی تبدیل کرده است که این امر باعث شده امکانات ویژه‌ای در این محله ایجاد شود تا ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در دروس در کنار گردشگران از آنها استفاده کنند.
محله دروس از خیابان‌های معروفی برخوردار است که از بین آنها می‌توان به خیابان هدایت، کماسایی، یارمحمدی، سوری و جلیلی اشاره کرد که قیمت خرید و اجاره آپارتمان در دروس در این خیابان‌ها به نسبت بیشتر از سایر مناطق است به همین دلیل ساکنان این خیابان‌ها قشر متمول جامعه هستند.
برای افرادی که علاقه‌مند به پاساژ گردی هستند نیز در محله دروس مراکز تجاری لوکسی ایجاد شده است از بین آنها می‌توان به مرکز خرید پاسداران، سامان و نگین ظفر اشاره کرد. وجود این مراکز خرید شرایطی را ایجاد کرده که متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در دروس نیز به‌راحتی قادر به خرید از این مراکز باشند.
در محله دروس تنها دو بوستان محصل و زمرد وجود دارد زیرا باغ‌های سرسبز گذشته جای خود را به آپارتمان شیک و مدرنی داده است که اقشار مرفه جامعه در آنها سکونت دارند بنابراین متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در دروس تنها در این پارک‌ها می‌توانند از فضای سبز استفاده کنند.
باتوجه‌به اعیان‌نشین بودن محله دروس قیمت‌ها در این منطقه بسیار بالاست به همین منظور برای انتخابی مناسب سامانه هوشمند کیلید با فایل‌های تخصصی خود می‌تواند به متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در دروس یاری رساند تا در هر کجای این محله ملک موردنظر خود را جهت خرید و اجاره تهیه کنند.
اجاره آپارتمان در اختیاریه
یکی دیگر از محله‌های قدیمی و مرفه نشین تهران محله اختیاریه است. این محله که نام خود را از مالک گذشته خود یعنی فردی به نام اختیار گرفته است در حال حاضر حدفاصل بین مناطق 1 و 3 شهرداری تهران قرار دارد و افرادی زیادی علاقه‌مند به خرید و اجاره آپارتمان در اختیاریه هستند.
از لحاظ دسترسی می‌توان گفت که محله اختیاریه در شرایط مناسبی قرار دارد. وجود سه پایانه اتوبوس‌رانی و سه خط مترو در نزدیکی این محله زمینه‌ای را فراهم کرده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در اختیاریه با استفاده از این وسایط نقلیه به هر نقطه از تهران رفت‌وآمد داشته باشند.
 

 

افرادی که علا قمند به پرکردن اوقات خود در مراکز فرهنگی هستند نیز در محله اختیاریه می‌توانند زندگی خوبی را تجربه کنند. وجود کتابخانه مصطفی رحمان‌دوست و کتابخانه بوستان ارغوان این بستر را فراهم کرده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در اختیاریه اوقات فراقت خوبی را در این محله سپری کنند.
محله اختیاریه یکی از محله‌های مملو از آثار تاریخی نیز محسوب می‌شود. باغ و عمارت عزت الدوله، باغ و خانه مشیرالدوله، ایمن خلوت، امین السلطان، امین الملک و معتمد الملک این محله را به منطقه‌ای توریستی تبدیل کرده که سالانه شمار زیادی از گردشگران برای بازدید از این مکان‌ها به منطقه اختیاریه مراجعه می‌کنند.
برای دوستداران ورزش نیز محله اختیاریه منطقه‌ای مناسب برای سکونت است زیرا وجود مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای اختیاریه، مجموعه ورزشی کوثر، امام علی، شهرداری و آروشا شرایطی را فراهم کرده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در اختیاریه با حضور در این مراکز و استفاده از امکانات کامل به‌سلامت خود اهمیت ویژه‌ای دهند.
برای تأمین مایحتاج زندگی ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در اختیاریه نیز مراکز خریدی همانند مجتمع تجاری سامان و اختیاریه ایجاد شده که با سهولت امکان خرید وجود داشته باشد و نیازی به ترددهای غیرضروری نباشد.
اما یکی از ویژگی‌های اصلی محله اعیان‌نشین اختیاریه طبیعت و آب‌وهوای مطلوب است. در این محله بوستان‌های نگار، سهیل، ارغوان، مازیار و سحر بر زیبایی این منطقه افزوده است و باعث شده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در اختیاریه اوقات خوشی را در کنار خانواده در این بوستان‌ها سپری کنند.
از مهم‌ترین خیابان‌های محله اختیاریه می‌توان به اختیاریه شمالی و جنوبی، کاوه، دیباجی، رحمانیه و اخلاقی اشاره کرد که قیمت خرید و اجاره آپارتمان در اختیاریه در این محله‌ها  به مراتب بالاتر است به همین منظور علاقه‌مندان به سکونت در این محله برای خرید و اجاره ملک مناسب برای خود می‌توانند به سامانه تخصصی و هوشمند کیلید مراجعه کنند و پس از مشاهده فایل‌های ثبت شده در این سامانه از بین آگهی‌ها ملک موردنظر خود را جستجو کرده و پس از مشاهده اطلاعات جامع از ملک و تصاویر واقعی اقدام به بازدید نهایی و سپس عقد قرارداد خرید و اجاره کنند. 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول