اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

گوگل چگونه به رشد برنامه‌نویسان خود کمک می‌کند؟ / گزارش اختتامیه مسابقه برنامه‌نویسی لحظه‌نگار

اختتامیه اولین مسابقه‌‌ی هکاتون برنامه‌نویسی لحظه‌نگار یکشنبه شب ۲۰ مهر ۹۹ به صورت کاملا آنلاین برگزار شد.

گوگل چگونه به رشد برنامه‌نویسان خود کمک می‌کند؟ / گزارش اختتامیه مسابقه برنامه‌نویسی لحظه‌نگار

اختتامیه اولین مسابقه‌‌ی هکاتون برنامه‌نویسی لحظه‌نگار یکشنبه شب ۲۰ مهر ۹۹ به صورت کاملا آنلاین برگزار شد. در این برنامه چهار نفر به ارائه‌ی مطلب پرداختند و در نهایت برنده‌ی مسابقه اعلام و از او تقدیر شد.
در این مسابقه یکی از نیازمندی‌های برگزارکنندگان رویدادها که ضبط وبینار همزمان با زمان برگزاری آن بود مطرح و برنامه‌نویسان از سراسر کشور در آن شرکت کردند.
این مسابقه از اول مهر آغاز شده بود و شرکت‌کنندگان می‌توانستند تا دهم مهر کدهای خود را برای هیات داوری ارسال کنند.
 
اولین سخنران برنامه اختتامیه صمصام بابادی شوالیه‌ی بک‌اند ابر آروان بود که موضوع «قصه‌ی منِ برنامه‌نویس؛ فراز و نشیب‌های مسیر شغلی برنامه نویسی» را برای مخاطبان ارائه کرد.
سپس محمدحسین عابدین‌پور مدیرفنی سابق لحظه‌نگار از تجارب خودش گفت و موضوع «چگونه با حداقل منابع به هزاران کاربر همزمان سرویس دهیم؟» را توضیح داد.
سومین سخنران دکتر محمدعلی صفری برنامه‌نویس ارشد اسنپ‌چت بود که از کانادا موضوع جذابی با عنوان «گوگل چگونه به رشد برنامه‌نویسان خود کمک می‌کند؟» را ارائه کرد.

در ادامه‌ی برنامه، امیرحسین فقیهی مدیرعامل لحظه‌نگار از تعهد این شرکت و مسیر لحظه‌نگار در راستای کمک به برگزارکنندگان رویدادهای آنلاین گفت. همچنان او اعلام کرد از ابتدای کرونا بیش از ۹ هزار پزشک از سراسر کشور جدیدترین دستاوردهای حوزه پزشکی در رابطه با این پاندمی را از طریق لحظه‌نگار با یکدیگر به اشتراک گذاشتند.

پایان بخش این برنامه معرفی برنده‌ی این مسابقه بود. در نهایت و با حضور ۲۵۴ شرکت‌کننده، آقای امیرحسین مافی از استان قزوین موفق به دریافت جایزه‌ی ۱۲۰ میلیون ریالی این مسابقه شد. 

لحظه‌نگار یک سرویس برگزاری رویداد آنلاین است که به برگزارکنندگان رویدادها، وبینارها و کلاس‌های مجازی کمک می‌کند تا محتوای خودشان را با کیفیت بر بستر اینترنت عرضه کنند. لحظه‌نگار همچنین امکان بلیت‌فروشی و درآمدزایی از رویدادها را فراهم کرده است.

در این مسابقه شرکت‌های ابر آروان، اسنپ‌فود و کوئرا در کنار لحظه‌نگار بودند. شما می‌توانید بازپخش این برنامه را از طریق این لینک مشاهده کنید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول