اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

هافبک استقلال شاگرد رحمان رضایی شد

هافبک پیشین استقلال به تیم ذوب‌آهن اصفهان پیوست.

هافبک استقلال شاگرد رحمان رضایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هافبک فصل گذشته تیم استقلال با عقد قراردادی به عضویت سبزپوشان اصفهان پیوست.

علی دشتی که مدتی پیش رضایت‌نامه خودش را از باشگاه استقلال دریافت کرده بود، پس از مذاکره با چند تیم لیگ برتری در نهایت با باشگاه ذوب‌آهن به توافق رسید تا در فصل بیستم لیگ برتر پیراهن این تیم را بر تن کند.

علی دشتی پس از پیوستن به ذوب‌آهن اظهار داشت: تیم فوتبال ذوب‌آهن یکی از تیم‌های باقدرت و با‌سابقه لیگ برتر است و نیازی به تعریف و تمجید من ندارد و هم در لیگ کشور و هم در لیگ باشگاه‌های آسیا نامی شناخته شده است و من از این‌که این تیم بزرگ را انتخاب کردم بسیار خوشحالم.

هافبک جدید ذوب‌آهن در ارتباط با جایگاه تیم ذوب‌آهن گفت: جایگاه تیم ذوب‌آهن در فصلی که گذشت به هیچ وجه جایگاه واقعی این تیم نبود و من از زمانی‌ که به یاد دارم تیم ذوب‌آهن از تیم‌های مدعی لیگ برتر فوتبال ایران بوده است و امیدوارم که امسال هم مجموعه پر‌افتخار این باشگاه اعم بتوانیم  ذوب‌آهن را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

وی در پایان تصریح کرد: دلیل اصلی که انتخاب کردم که در کنار تیم و بازیکنان ذوب‌آهن باشم این است که دوست دارم امسال در کنارم این عزیزان طعم خوش قهرمانی لیگ را بچشیم و دل هواداران را شاد کنیم؛ عمده عوامل پیوستن من به باشگاه با سابقه ذوب‌آهن نخست دور بودن این مجموعه از حواشی معمول فوتبال  است و دوم علاقه‌ام به کار کردن با اسطوره‌ای همچون رحمان رضایی است.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول