اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

رنجبرزاده: در ماجرای بورس به‌جای هدایت نقدینگی به سمت تولید اعتماد مردم آسیب دید

عضو هیات‌رئیسه مجلس دهم گفت: در ماجرای بورس اعتماد مردم آسیب دید و به جای اینکه نقدینگی در جریان بازار بورس به سمت تولید هدایت شود ما شاهد وارد آمدن ضرر و زیان‌ها به مردم بودیم.

رنجبرزاده: در ماجرای بورس به‌جای هدایت نقدینگی به سمت تولید اعتماد مردم آسیب دید

اکبر رنجبرزاده عضو هیات رئیسه مجلس دهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به تلاطم موجود در بازار گفت: دولت در شرایط فعلی عنان کار را رها کرده و خود نظاره‌گر امور شده است که چه اتفاقی در بازار در حال رخ دادن است.

وی افزود: از سوی دیگر مردم نیز در این تلاطم بازار از نظر اقتصادی در حال غرق شدن هستند و تمام تلاش خود را می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند تا دست خود را به جایی بند کنند و با هدایت پول‌های خود به بازار دلار و سکه کمتر از این تلاطم متضرر شوند.

عضو هیات رئیسه مجلس دهم اظهار داشت: سرمایه‌داران هم متأسفانه همراهی با کشور و مردم ندارند و دلارها را ذخیره کرده‌اند و سعی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند تا خود را از تلاطم ایجادشده دور نگه دارند.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: گله مندی در این اوضاع و احوال از بانک مرکزی وجود دارد که پیگیری قاطعی را درباره کسانی که ارز حاصل از صادرات را به کشور بازنگردانده‌اند وجود ندارد و باید بانک مرکزی با این افراد به طور قاطع برخورد می‌کرد که این کار انجام نشد.

وی افزود: این گروه از سرمایه‌داران که درواقع در شرایط جنگ اقتصادی در خاکریز دشمن سنگر گرفته‌اند باید مورد پیگرد قضایی قرار گیرند و با آنها برخورد لازم صورت گیرد.

عضو هیات رئیسه مجلس دهم اظهار داشت: در ارتباط با نقدینگی موجود در جامعه هم باید این نقدینگی‌ها به جای خودرو، سکه و دلار به سمت تولید هدایت شود البته نه آنطور که در جریان بازار بورس شاهد آن بودیم.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: آنچه در بازار بورس اتفاق افتاد باعث از دست رفتن اعتماد مردم شد که بازگرداندن آن کار مشکلی است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول