اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

باور مهدویت محوریت وحدت در کردستان است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و بنیاد مهدویت استان کردستان گفت: باور مهدویت یک باور مشترک و محوریت وحدت در کردستان است.

باور مهدویت محوریت وحدت در کردستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات شامگاه امروز در جلسه هیئت اندیشه‌ورز بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان کردستان که با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان برگزار شد، اظهار کرد: امام راحل فرمودند "ما باید جهان را برای انقلاب حضرت مهدی آماده کنیم"، ایشان انقلاب را با شعار ما منتظر رویت خورشید هستیم برپا کردند.

وی گفت: موضوع مهدویت از مباحث مهمی است که در گام دوم انقلاب هم به آن اشاره شده است.

رئیس بنیاد فرهنگی مهدویت استان کردستان اظهار کرد: امروز نظام سلطه هویت خود را با مکتب امام مهدی(عج) در خطر می‌بیند و به همین منظور تمام توان خود را برای مقابله با این مکتب به کار گرفته است.

سادات تصریح کرد: در همین راستا، سینمای هالیود هر سال صدها میلیون دلار برای تولید فیلم‌هایی با هدف مقابله با مهدویت هزینه می‌کنند.

وی افزود: در این فیلم‌ها که گاها خیلی هم پرفروش است، یک موجود آسمانی می‌آید و نمادهای تمدن غرب را از بین می‌برد.

به گفته سادات، موضوعاتی مانند جهانی‌شدن، پایان تاریخ و ظهور حضرت مسیح و غیره از موضوعاتی است که از سوی دشمنان به صورت جدی دنبال می‌شود.

رئیس بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) در استان کردستان به فلسفه وجودی این بنیاد اشاره کرد و گفت: این بنیاد از سال 79 به پیشنهاد حجت‌الاسلام قرائتی و با موافقت رهبر معظم انقلاب در راستای ترویج فرهنگ مهدویت ایجاد شد.

وی تصریح کرد: بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) در طول 20 سال فعالیت خود اقدامات بسیار خوبی در زمینه تربیت مبلغ و غیره انجام داده است.

وی اظهار کرد: بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) در کردستان حدود هفت سال است فعالیت می‌کند و برکات خوبی داشته و تفاهم‌نامه‌هایی هم با دستگاه‌های متعدد در سطح استان بسته شده است.

رئیس بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) در استان کردستان از برگزاری دوره‌های آموزشی سبک زندگی مهدویت در قالب تفاهم‌نامه‌های مختلف با دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در سطح استان خبر داد و گفت: بیش از یک‌هزار نفر در این دوره‌های آموزشی شرکت کردند.

به گفته سادات، برگزاری دوره‌های تربیت مربی‌گری که آخرین دوره آن با شرکت 400 نفر و حضور اساتید توانمند برگزار شد از دیگر اقدامات بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) بوده است.

وی تصریح کرد: علی‌رغم تمام مشکلات بودجه‌ای و غیره کارهای خوبی توسط بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) در سطح استان انجام شده است.

رئیس بنیاد فرهنگی مهدی موعود در استان کردستان با اذعان به اینکه باور مهدویت یک باور مشترک و محوریت وحدت در استان کردستان است، گفت: موضوعاتی مانند عدالت که با ظهور موعود اتفاق می‌افتد مشتاقان و علاقمندان زیادی دارد.

وی تصریح کرد: علمای اهل سنت توانمند و فرهیخته استان نیز در این حوزه اقدامات بسیار قابل توجهی انجام می‌دهند.

به گفته رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان کردستان، سال قبل 157 ایستگاه صلواتی در نیمه شعبان در سطح استان فعال شد که بیشترین تعداد آن مربوط به شهر سنندج بوده است.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول