اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

برای مبارزه با کرونا باید وجدان عمومی را بیدار کرد/انتقاد استاندار از ضعف عملکرد تیم‌های نظارتی

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: باید سعی کنیم وجدان عمومی را بیدار کنیم و از جمله مهم‌ترین نقاط ضعف ما عدم استفاده از فضای مجازی و شخصیت‌های تاثیر گذار استان است لذا باید جلساتی با مدیران کانال‌های مجازی پرمخاطب و شخصیت‌های برجسته تشکیل داد و برای مبارزه با این ویروس و حفظ سلامت جامعه از آن‌ها کمک گرفت.

برای مبارزه با کرونا باید وجدان عمومی را بیدار کرد/انتقاد استاندار از ضعف عملکرد تیم‌های نظارتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد عصر امروز اقبال عباسی در جلسه ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا گفت: اگر مدیران و تصمیم‌گیران، مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونا را اجرا نکنند نمی‌توانیم از سایر مردم که با مشکلات اقتصادی بسیاری دست‌وپنجه نرم می‌کنند انتظار رعایت مصوبات و موارد بهداشتی را داشته باشیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد:  طرح اعطای مرخصی تشویقی برای خلوت کردن ادارات یک طرح اجباری نبود اما به دلیل گسترش شیوع طرح شناسایی اداراتی که لزوم به حضور همه پرسنل ندارند و مراجعه‌کننده کمی دارند باید اجرا و اداره ملزم به خلوت کردن شود.

وی خاطرنشان کرد: باید مدیران دستگاه‌ها موضوع فاصله‌گذاری را جدی بگیرند و کارگروهی برای رصد و شناسایی دستگاه‌هایی که نیاز به خلوت کردن دارند شکل پذیرد.

انتقاد استاندار از ضعف عملکرد تیم‌های نظارتی

عباسی تاکید کرد: تیم‌های نظارتی یا باید تعویض شوند و یا شدت برخورد خود را افزایش داده و بدون هیچ ملاحظه‌ای اسامی ادارات، اماکن و اصنافی که به اجرای مصوبات ستاد کرونا و رعایت موارد بهداشتی بی‌توجهی دارند را معرفی کنند تا برخورد مناسب صورت پذیرد.

این مسؤول تصریح کرد: من معتقدم با بگیر و ببندهای مقطعی موضوع رعایت موارد بهداشتی حل نمی‌شود و باید دانشگاه علوم‌پزشکی با همکاری سازمان‌هایی از جمله سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام به ساخت کلیپ‌، طراحی پوستر و تولید محتوای آموزشی نماید و به صورت گسترده در بین مردم در جهت فرهنگ‌سازی منتشر کند.

لزوم استفاده از ظرفیت فضای مجازی در مبارزه با کرونا

وی اظهار داشت: باید سعی کنیم وجدان عمومی را بیدار کنیم و از جمله مهم‌ترین نقاط ضعف ما عدم استفاده از فضای مجازی و شخصیت‌های تاثیرگذار استان است لذا باید جلساتی با مدیران کانال‌های مجازی پرمخاطب و شخصیت‌های برجسته که از آن‌ها حرف‌شنوی می‌شود تشکیل داد و برای مبارزه با این ویروس و حفظ سلامت جامعه از آن‌ها کمک گرفت.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تشکر از رعایت موارد بهداشتی توسط اصناف به خصوص رستوران‌ها گفت: در جلسات بعدی ادارات و دستگاه‌هایی که در اجرای مصوبات و رعایت مواد بهداشتی کوتاهی کرده‌اند باید پاسخ‌گو باشند و در صورتی که پاسخشان قانع کننده نبود به سازمان رسیدگی به تخلفات اداری معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/68033

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول