اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

عملیات اجرایی احداث ساختمان بهره‌برداری آبفای احمدآباد مستوفی آغاز شد/ لزوم احداث یک مخزن ۵ هزار متر مکعبی

کلنگ آغاز عملیات احداث ساختمان بهره‌برداری آبفای شهر احمدآباد مستوفی به زمین زده شد.

عملیات اجرایی احداث ساختمان بهره‌برداری آبفای احمدآباد مستوفی آغاز شد/ لزوم احداث یک مخزن ۵ هزار متر مکعبی

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، کلنگ آغاز احداث ساختمان بهره‌برداری، نگهداری، امداد و حوادث آبفای شهر احمدآباد مستوفی عصر سه‌شنبه با حضور مدیرعامل آبفای جنوب غربی استان تهران، فرماندار اسلامشهر و جمعی از مسؤولان بخش احمدآباد به زمین زده شد.

سید علی لدنی نژاد مدیرعامل آبفای جنوب غربی استان تهران در این آئین اظهار کرد : درشهر احمدآباد مستوفی قریب به ۱۰ هزار مشترک آب تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب قرار دارند که به منظور ارائه خدمات بیشتر و در راستای تکریم ارباب رجوع و کاهش ترددهای بین‌شهری، ساختمان بهره برداری، نگهداری، امداد و حوادث آبفای احمدآباد مستوفی به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهر احداث می‌شود.

وی با اشاره به وجود یک مخزن هزارمتر مکعبی در شهر احمدآباد، گفت: با توجه به افزایش مشترکان و ارتقاء خدمات آبرسانی و پیشگیری از قطعی و اُفت فشار آب، احداث یک مخزن ۵ هزار متر مکعبی در این شهر ضروری است که امیدواریم با همکاری و مشارکت شورا و شهرداری احمدآباد این مخزن احداث و به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل آبفای جنوب غربی استان تهران بیان کرد: در صورت تأمین زمین مورد نیاز از سوی مدیریت شهر احمدآباد، اعتبارات لازم از منابع داخلی شرکت آبفای جنوب غربی استان تهران تأمین خواهد شد.

لدنی نژاد تأکید کرد: در شهر احمدآباد بالغ بر ۶۰ کیلومتر شبکه آبرسانی با شش حلقه چاه عملیات تأمین و آبرسانی به مشترکان انجام می‌شود که تاکنون ۸۵ درصد از تأسیسات آبرسانی در این شهر بازسازی شده است.

وی با اشاره به این که کار خدمات‌رسانی به مشترکان آبفا به طور ۲۴ ساعته و شبانه‌روزی انجام می‌شود و ممکن است در ارائه خدمات اشکالاتی هم وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: تمام تلاش مجموعه پرسنل شرکت آبفا ارائه خدمات بهینه به شهروندان است و امیدواریم با اجرای پروژه‌های پیش‌بینی شده تابستان سال آینده را بهتر از امسال داشته باشیم.

مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر نیز در ادامه این مراسم با قدردانی از خدمات ارائه شده در حوزه آب و فاضلاب، اظهار کرد: فعالیت‌ها و تلاش‌هایی که در حوزه آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران و شهرستان اسلامشهر انجام شده مصداق بارز عملکرد جهادی مدیران و خادمان مردم در این منطقه است.

وی با اشاره به طرح‌های اجرا شده در حوزه آب و فاضلاب اسلامشهر، افزود: در هفته دولت شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران بیشترین پروژه‌های خدماتی و عمرانی را از لحاظ کیفی و کمی درسطح شهرستان اسلامشهر افتتاح و به بهره‌برداری رسانده که در روند خدمات‌رسانی به مردم بسیار اثرگذار هستند.

فرماندار اسلامشهر خاطرنشان کرد: در اجرای پروژه‌های خدماتی هر کجا که مشارکت جمعی و همراهی دستگاه‌ها بوده کار سریع‌تر و بهتر پیشرفته و نتیجه کار نمایان‌تر شده و خدمات‌رسانی به مردم بهتر انجام گرفته است که انتظار داریم در این پروژه هم شاهد همکاری همه جانبه دستگاه‌ها باشیم.

به گزارش فارس، ساختمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آبفا در سه طبقه به متراژ ۳۷۲ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال ظرف ۱۵ ماه از محل اعتبارات منابع داخلی شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران برای استقرار واحدهای بهره برداری، نگهداری، امداد و حوادث شرکت آبفا شهر احمدآباد مستوفی احداث و به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱/گ۱/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول