اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

شکارچیان غیرمجاز در طالقان دستگیر شدند/کشف دو قبضه اسلحه «پی سی پی»

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طالقان از دستگیری شکارچیان غیرمجاز کبک در مناطق شکار ممنوع طالقان خبر داد و گفت: در این میان دو قبضه اسلحه غیر مجاز پی سی پی توسط یگان حفاظت طالقان کشف و ضبط شد.

شکارچیان غیرمجاز در طالقان دستگیر شدند/کشف دو قبضه اسلحه «پی سی پی»

محسن فلاح نژاد، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طالقان، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طالقان، گفت: سه نفر در مناطق شکار ممنوع شهرستان طالقان توسط ناظرین این اداره کل شناسایی و دستگیر شدند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طالقان ادامه داد: این شکارچیان غیر مجاز کبک در مناطق و زیستگاه‌های شهرستان طالقان اقدام به شکار کرده اند، در این میان دو قبضه اسلحه غیرمجاز پی سی پی توسط یگان حفاظت محیط زیست شهرستان طالقان نیز کشف و ضبط شد.

فلاح نژاد ضمن تشکر از همیاران سخت کوش و جوامع محلی متخلفین که در رابطه با محیط زیست خود دغدغه دارند ،گفت: حفظ جان حیوانات برای ما از اهمیت بالایی بر خوردار است.

وی در رابطه با نحوه نظارت این اداره بر مناطق شکار ممنوع، یادآور شد: محیط بان‌ها به همراه همیاران و جوامع محلی به صورت مداوم زیستگاه‌ها و مناطق شکار ممنوع طالقان رو زیر نظر دارند و در حین گشت و پایش و اخباری که توسط جوامع محلی دریافت می‌کنند سریعا در صدد برخورد با متخلفین بر خواهند آمد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول