اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

انریکه: انتقاد از دخه‌آ به یک عادت بد تبدیل شده/ تاکتیک تیم ملی اسپانیا چه بود؟

لوئیس انریکه پس از شکست مقابل اوکراین به تجلیل از تیم حریف پرداخت و انتقادها علیه گلر تیم ملی اسپانیا را یک عادت بد دانست.

انریکه: انتقاد از دخه‌آ به یک عادت بد تبدیل شده/ تاکتیک تیم ملی اسپانیا چه بود؟

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته تیم ملی اسپانیا مقابل اوکراین با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. در این بازی اوکراینی‌ها تنها 2 شوت به سمت دروازه‌ داشتند که یکی از آنها با اشتباه دخه‌آ به گل بدل شد.

همین مسئله باعث شد تا بسیاری باخت اسپانیا را تقصیر دیوید دخه‌آ‌ بیاندازند.

لوئیس انریکه در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: مقصر شناختن دخه‌آ برای شما یک عادت بد شد ولی شما می‌تواند به این روند خودتان ادامه دهید. اگر فکر می‌کنید دیوید مقصر باخت ماست من همین الان میکروفون را خاموش کنم و همه برویم.

سرمربی تیم ملی اسپانیا اظهار داشت: اگر یک تیم عقیده دارد که با یک سیستم باید حمله کند،‌ باید بداند که راه‌های مختلف دیگری نیز وجود دارد. تیم حریف تنوانست به خوبی دفاع کند و وقتی بازی صفر و صفر بود، با یک حمله ما را گیر انداختند. باید به اوکراین تبریک گفت.

وی ادامه داد: من مشکلی برای تیم ملی اسپانیا نمی‌بینم چون معتقدم با یکی دو بازی گلزنی برای تیم به وجود نمی‌آید. ما توانستیم موقعیت‌هایی بسازیم که گلزنی کنیم. این بازی مشخصاً تحت کنترل ما بود.

لوئیس انریکه اظهار داشت: ما شانس‌هایی با آداما تراوره توانستیم ایجاد کنیم. سعی داشتیم از کناره‌ها با پاس‌های «اورلب» گل بسازیم ولی در آخر ترس ما را فراگرفت. من چنین مسابقاتی در زندگی فوتبالی‌ام زیاد داشته‌ام. از شاگردانم تجلیل می‌کنم زیرا از بازی اسپانیا لذت بردم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول