اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

پلیس راهور:‌ در تعطیلات پیش رو «جاده‌های شمال» یکطرفه نمی‌شود

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: پلیس در تعطیلات پیش رو هیچ برنامه‌ای برای یکطرفه کردن جاده‌های شمال ندارد.

پلیس راهور:‌ در تعطیلات پیش رو «جاده‌های شمال» یکطرفه نمی‌شود

سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در خصوص اعمال محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور با توجه به تعطیلات پیش رو اظهار داشت: پلیس راهور هیچ برنامه‌ای برای یکطرفه کردن جاده‌ها در تعطیلات پایان هفته ندارد.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان این مطلب که مردم باید با درک شرایط از سفرهای غیرضرور اجتناب کنند تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی کشور و این که بسیاری از استان‌ها در وضعیت قرمز و هشدار قرار دارند باید با عدم سفر به مدیریت این بیماری‌ کمک کنیم.

سردار حسینی تأکید کرد: محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد در محورهای شمالی کشور اعم از چالوس و هراز اعمال نمی‌شود و پلیس با آمادگی کامل در جاده‌ها حضور داشته و نسبت به مدیریت ترافیک و برخورد با تخلفاتی همچون حرکت در شانه خاکی و انحراف به چپ برخورد خواهد کرد.

وی با اشاره به این مطلب که یکطرفه شدن جاده‌ها مشکلات زیادی را برای بومی‌ها و ساکنان روستاهای مسیر چالوس و همچنین افراد محلی در آبعلی، دماوند، مرزن‌آباد، گچسر، آمل، کرج و بخشی از ساکنان تهران ایجاد می‌کند، خاطرنشان کرد: پلیس در اصل با یکطرفه کردن جاده‌ها مخالف است و با توجه به ‌‌عدم ضرورت سفر در این ایام، هیچ اجباری برای یکطرفه کردن جاده‌ها و تسهیل در ترددها قائل نمی‌شود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول