اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

کریمی: چندبازیکن تاثیرگذار به ما اضافه ‌می‌شوند/ تمرینات نفت مسجد سلیمان منظم است

هافبک تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: مشکلاتی در تیم ما وجود داشت اما همه چیز روی نظم افتاده و شرایط روز به روز بهتر می‌شود.

کریمی: چندبازیکن تاثیرگذار به ما اضافه ‌می‌شوند/ تمرینات نفت مسجد سلیمان منظم است

فرید بهزادی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص حضور در تیم نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: من با این تیم قرارداد یک ساله بستم. این انتخاب من به خاطر حضور مجتبی حسینی بود چون فوتبالم را مدیون او هستم. وقتی 18-17  سالم بود من را به تیم بزرگسالان نساجی برد. در آن زمان یحیی گل محمدی سرمربی نساجی بود. به همین خاطر خیلی دوست داشتم با حسینی کار کنم و از طرفی خدا را شکر می‌کنم به تیمی پرتماشاگر و مردمی آمدم.

کریمی در مورد شرایط نفت مسجد سلیمان در آستانه شروع لیگ برتر، گفت: مشکلاتی وجود داشت اما خدا را شکر الان همه چیز روی نظم افتاده،‌ تمرینات به صورت منظم برگزار و شرایط تیم روز به روز بهتر می‌شود. در حال جذب بازیکنان دیگری هم هستیم که می‌توانند خیلی تاثیر گذار باشند. فکر می‌کنم امروز قرار است چند بازیکن اضافه شوند تا تیم را برای ادامه فصل تقویت کنیم. رفته رفته تیم شکل خودش را پیدا می‌کند و تمرینات هم به صورت مرتب برگزار می‌شود. ان‌شاالله تا شروع لیگ به آمادگی خوبی خواهیم رسید. بازیکنانی که قرار است به تیم اضافه شوند می‌توانند خیلی تأثیرگذار باشند.

هافبک تیم نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: مطمئن باشید با حضور مجتبی حسینی، روند تیم ما خیلی خوب خواهد شد و شرایط خیلی خوبی خواهیم داشت. با این که دیر شروع کردیم و تیم دیر بسته می‌شود اما می‌توانیم با حسینی نتایج خوبی بگیریم. خودم هم خیلی امیدوارم به شرایط خوب قبلم برگردم چون حسینی می‌تواند از نظر فنی روی من و سایر بازیکنان تأثیرگذاری زیادی داشته باشد.

کریمی در مورد شرایط لیگ برتر در فصل جدید اظهار داشت: اکثر تیم‌ها خیلی وقت است تمریناتشان را شروع کرده‌اند و یارگیری‌های خیلی خوبی هم داشته‌اند. ما درست است دیر شروع کردیم اما امیدوارم که عملکرد خوبی در فصل جدید داشته باشیم. به نظرم لیگ امسال نسبت به سال قبل بهتر می‌شود. سال قبل تعطیلات زیادی داشتیم و مدت زیادی بازی نکردیم اما به امیدخدا امسال لیگ جذاب و باکیفیتی خواهیم داشت.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول