اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

افزایش سرانه دریافتی ایتام به 820 هزار تومان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: با مشارکت مطلوب خیران و حامیان و همت همکاران کمیته امداد استان زنجان میانگین سرانه ماهیانه ایتام این نهاد از محل کمک حامیان در پایان 6 ماهه نخست امسال به ۸۲۰ هزار تومان افزایش‌ یافته است.

افزایش سرانه دریافتی ایتام به 820 هزار تومان

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: راهبرد اصلی کمیته امداد توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات از طریق اشتغال‌زایی در بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: با مشارکت مطلوب خیران و حامیان و همت همکاران کمیته امداد استان زنجان، میانگین سرانه ماهیانه ایتام این نهاد از محل کمک حامیان در پایان 6 ماهه نخست امسال به ۸۲۰ هزار تومان افزایش‌ یافته است.

وی با اشاره به اینکه منشور عملکردی کارگزاران محرومیت‌زدایی نظام در این نهاد با تکیه ‌بر تفکر بسیجی، تلاش  و همت جهادی در حوزه خدمت‌رسانی به خانواده‌های تحت حمایت  است، افزود: با همین نگاه  و در سایه جاری کردن گفتمان کار جهادی و حرکت انقلابی در حوزه خدمت‌رسانی به نیازمندان و با بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت‌های مردمی به‌ویژه خیران و نیکوکاران و همت همکاران میانگین سرانه دریافتی ایتام به  ۸۲۰ هزار تومان و سرانه محسنین به ۳۰۹ هزار تومان افزایش‌یافته است که نشان از همت و بزرگواری مردم شریف و نیکوکار استان زنجان دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 3 هزار و ۴۱۶ فرزند یتیم و محسنین  مورد حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، افزود: بر اساس آمارهای موجود قریب به ۲۴ هزار و ۳۰۰ خیر و حامی گرانقدر با مشارکت در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین حمایت مادی و معنوی از این فرزندان را بر عهده‌ دارند.

صفری در ادامه از اجرای شور عاطفه‌ها به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تهیه لوازم کمک‌آموزشی برای دانش‌آموزان مورد حمایت خبر داد و افزود: تلاش می‌کنیم باهم افزایی منابع و اعتبارات این نهاد و مشارکت خیران، ملزومات تحصیلی مورد نیاز دانش‌آموزان مورد حمایت را با هدف پیشگیری از ایجاد وقفه در تحصیل این افراد در شرایط کنونی، از جمله تهیه و تامین تبلت را فراهم کنیم که در این زمینه هم، با  مشارکت مردم در شور عاطفه‌ها بیش از ۳۰ میلیارد ریال جمع‌آوری‌شده است.  

گفتنی است، اخیرا شخصی به نام آزمون تعداد ۲۰۰ نفر از ایتام مورد حمایت این استان را با سرانه ماهیانه هر نفر ۷۵ هزار تومان و پرداخت ماهیانه ۱۵ میلیون تومان تقبل کرده است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول