اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

بزرگترین نیروگاه خورشیدی سازمان اوقاف در کرمانشاه افتتاح می‌شود

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه از افتتاح سه پروژه سرمایه گذاری در دهه وقف دراستان کرمانشاه خبر داد و گفت: بزرگترین نیروگاه خورشیدی سازمان اوقاف کشور در کرمانشاه افتتاح می‌شود.

بزرگترین نیروگاه خورشیدی سازمان اوقاف در کرمانشاه افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه حجت‌الاسلام محمد صالحی امروز در جمع اصحاب رسانه، از افتتاح سه پروژه سرمایه‌گذاری در دهه وقف دراستان کرمانشاه خبر داد.

وی اظهار داشت: مجتمع اداری- تجاری نور از رقبات موقوفه کوثر اهل بیت(ع) یکی از این پروژه‌ها است که در دهه وقف به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه گفت: دومین پروژه نیروگاه ۲۰۰ کیلوواتی انرژی خورشیدی در ۱۰ بقعه و موقوفه سطح استان است که بزرگترین نیروگاه خورشیدی اوقاف در کشور محسوب می‌شود.

وی گفت: پروژه باغ دیم در اراضی امامزاده حسین (ع) شهرستان سنقر که به روش تکنولوژی واترباکس احداث شده نیز در این ایام به بهره‌برداری خواهد رسید.

صالحی افزود: احداث باغ دیم به روش واترباکس در اراضی بقعه امامزاده حسین شهرستان سنقر شامل درختان بادام، سنجد و انگور یکی دیگر از کارهای ارزشمند اوقاف کرمانشاه است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول