اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

اجرای طرح برخورد با نصب هرگونه برچسب برروی بدنه خودرو در استان مرکزی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی از تشدید اجرای طرح برخورد با نصب هرگونه برچسب یا آگهی بدون اخذ مجوز برروی بدنه خودروها خبر داد.

اجرای طرح برخورد با نصب هرگونه برچسب برروی بدنه خودرو در استان مرکزی

 سید علی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک گفت: از آنجا که بر طبق قانون، نصب هرگونه نوشته، آگهی، برچسب و یا دیگر علائم، بدون اخذ مجوز، از سوی راننده‌ها بر روی بدنه داخلی و یا خارجی خودروها ممنوع است، طرح تشدید برخورد با این تخلفدر قالب اعمال مقررات، در دستور کار پلیس راهور استان قرار گرفته است. 
 
این مقام انتظامی ادامه داد: برابر ماده 207 آیین نامه راهنمایی و رانندگی نصب هر نوع علائم و الصاق یا نصب یا نقش هر نوع آگهی، نوشته، عکس و نوشتن عبارات و ترسیم نقوش روی شیشه ها یا بدنه درونی یا بیرونی وسیله نقلیه به منظور تبلیغ، نمایش و مانند آن ممنوع است. 
 
وی بیان داشت: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده در آمارهای تخلفات رانندگان، شواهد نشان دهنده آن است که با مهار این نوع تخلفات، می‌توان گام موثری در کاهش کشته شدگان حوادث رانندگی معابر درون شهری برداشت. 
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: بر همین اساس و طبق قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، نصب هرگونه نوشته، آگهی، برچسب و یا دیگر علائم، بدون اخذ مجوز، از سوی راننده‌ها برروی بدنه داخلی و یا خارجی خودروها به هر شکلی که باشد، ممنوع است و در اجرای این طرح، برخورد با این نوع تخلفات به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار دارد. 
 
حسینی از شهروندان خواست تا با رعایت دقیق قوانین و مقررات رانندگی و احترام به حقوق شهروندی و نیز اجرای خوب قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، علاوه بر کاهش بی‌نظمی‌های مختلف تردد وسایل نقلیه موتوری و خودرویی در معابر شهری، در پیشگیری از وقوع تصادفات و کاهش تلفات جانی حوادث جاده ای، سهم عمده‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول