اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

بهره‌برداری از کارخانه شیرخشک بروجرد تا پایان امسال

معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کارخانه شیرخشک بروجرد تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از کارخانه شیرخشک بروجرد تا پایان امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌الله میرزایی ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه کارخانه شیرخشک بروجرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه با سرعت بسیار خوبی در حال اجرا بوده و امید است تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به شدت وابستگی و واردات شیر خشک در گذشته عنوان کرد: کارخانه شیر خشک بروجرد با تغییر کاربری در محوطه بنگاهی که سال‌های سال تعطیل و غیر فعال بوده، در حال احداث است.

معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: این ظرفیت بسیار مهم با سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیارد تومانی در شهرستان بروجرد به بهره‌برداری می‌رسد.

میرزایی با اشاره به اینکه زمین مورد نیاز برای اجرای طرح توسعه این کارخانه در آینده وجود دارد، امیدواری کرد در آینده توسعه این واحد با افزایش ظرفیت این واحد به ۸۰۰ تا هزار تُن در سال محقق شود.

وی در ادامه با مناسب خواندن روند شاخص‌های مالی و عملیاتی در کارخانجات اکسیر و زاگرس فارمد پارس بروجرد افزود: این دو واحد دارویی نقش مهمی را در قطع وابستگی، صادرات محصولات دارویی به سایر کشورها و تامین ارز برای کشورمان دارند.

معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: شرکت‌های داروسازی اکسیر و زاگرس فارمد پارس جزو بنگاه‌های فعال و محوری در ایجاد خوشه‌های صنایع دارویی در لرستان به شمار می‌آیند.

میرزایی تصریح کرد: در وزارت کار از همه توان خود برای پیگیری و حل مسائل واحدهای تولیدی و صنعتی و جلوگیری از تبدیل آن‌ها به بحران استفاده می‌کتیم.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول