اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

معرفی داوران داستان در دوازدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب

با پایان مرحله نهایی داوری بخش داستان «دوازدهمین جشنواره بین‌المللی شعر و داستان انقلاب»، داوران این بخش معرفی شدند.

معرفی داوران داستان در دوازدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس، با پایان مرحله نهایی داوری بخش داستان«دوازدهمین جشنواره بین‌المللی شعر و داستان انقلاب»، داوران این بخش معرفی شدند.

در دوازدهمین جشنواره بین المللی شعر و داستان انقلاب که اختتامیه آن بهمن ۹۹ برگزار خواهد شد، ۶ نفر از نویسندگان کشور به داوری آثار بخش داستان پرداخته‌اند.

در این‌دوره از جشنواره مذکور که حسینعلی جعفری دبیری بخش داستان آن را برعهده دارد، مصطفی جمشیدی، شهریار زمانی و محمدرضا شرفی‌خبوشان در بخش داستان بزرگسال و عبدالرحمان اونق، شهرام شفیعی و هادی خورشاهیان در بخش داستان نوجوان، آثار راه یافته به مرحله نهایی بخش داستان را داوری کردند.

بخش داستان این‌ جشنواره با موضوعات رویدادهای سال‌های پیش از انقلاب و روزهای پیروزی انقلاب و پس از آن تا امروز همچون دفاع مقدس، کودتای نوژه، حادثه طبس، منافقین، فتنه‌ها و ترورها، خیزش سال ۴۲ و تبعید امام، کودتای سال ۳۲، دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی، نقش و جایگاه انقلاب اسلامی در رهبری، وحدت، انسجام ملی و همراهی با جریان‌های استکبارستیز جهان با تأکید بر هویت اسلامی، مقاومت (با رویکرد ستم‌ستیزی، مبارزه با استکبار جهانی و ...) و در دو بخش رمان و داستان کوتاه اعلام فراخوان شده بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول