اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مسیرهای منتهی به آرامستان های دوگنبدان همچنان مسدود است

شهردار دوگنبدان گفت: به علت سیر صعودی ویروس کرونا و افزایش شمار مبتلایان به این ویروس تمامی مسیرهای منتهی به آرامستان‌های دوگنبدان همچنان مسدود و ورود به بهشت زهرا ممنوع است.

مسیرهای منتهی به آرامستان های دوگنبدان همچنان مسدود است

مسعود ظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران از انسداد تمامی مسیرهای منتهی به آرامستان‌های دوگنبدان خبر داد.

 وی ادامه داد: به علت سیر صعودی ویروس کرونا و افزایش شمار مبتلایان  به این ویروس تمامی مسیرهای منتهی به آرامستان‌های دوگنبدان  همچنان مسدود و ورود به بهشت زهرا ممنوع  است.

شهردار دوگنبدان ادامه داد: به دلیل سیر صعودی ویروس کرونا  شهروندان از حضور در بهشت زهرا، خصوصا  روز پنجشنبه خودداری کنند.

وی ادامه داد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و در جهت حفظ سلامت شهروندان تا اطلاع ثانوی تردد در آرامگاه دوگنبدان ممنوع  به جز در موارد مربوط به تغسیل، تدفین و تکفین ممنوع نیست.

ظفری ابراز کرد: در این برهه حساس و برای شکست بیماری کرونا تنها حضور خویشاوندان نزدیک متوفی در مراسم تشییع و آرامستان‌ها مجاز است.

شهردار دوگنبدان عنوان کرد: این تصمیم بر اساس تصمیم شورای سلامت شهرستان گچساران مبنی بر ممنوعیت هر گونه تجمع جهت پیشگیری از گسترش و قطع زنجیره ویروس خطرناک کرونا گرفته شده است.

 ظفری گفت: متاسفانه بعضی از مردم  بیماری کرونا را جدی نگرفته‌اند و هنوز پای قبور حاضر می‌شوند و این امر موجب انتشار ویروس کرونا می‌شوند و سلامتی خود و دیگران را به خطر می‌اندازند.

شهردار دوگنبدان خاطرنشان کرد: در سال جاری با توجه به توصیه اکید ستاد مبارزه با کرونا ،بر خانه ماندن و قطع زنجیره انسانی برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، این سنته حسنه می تواند از راه دور و در خانه هایمان و با قرائت فاتحه و هدیه آن به رفتگان مان انجام شود.

 انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول