اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

مدیریت بحران کرونا بسیار جدی و پراهمیت است

نماینده اداره کل پدافند غیر عامل استانداری مرکزی گفت: شرایط انتشار ویروس کرونا در ماه اخیر بسیار سخت و پیچیده شده و مدیریت این بحران بسیار جدی و پراهمیت است.

مدیریت  بحران کرونا بسیار جدی و پراهمیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، ظهر امروز نشست اعضای کار گروه انرژی و آب شورای پدافند غیرعامل استانداری مرکزی به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی و با موضوع مقابله و کنترل ویروس کرونا و برنامه ریزی هفته پدافند غیرعامل برگزار شد.

نماینده اداره کل پدافند غیرعامل استانداری مرکزی در این نشست گفت: استان مرکزی مانند سایر استان‌ها تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا است.

کمال آبادی افزود: شرایط انتشار ویروس کرونا در ماه اخیر بسیار سخت و پیچیده شده و  مدیریت این بحران بسیار جدی و پراهمیت است زیرا تا ساخت واکسن این بیماری باید با آن زندگی کنیم.

وی با بیان اینکه بیماری‌های مسری در برهه‌ای از تاریخ، مانند وبا جان بسیاری از افراد را گرفته است، ادامه داد: امروز نیز دنیا با پیشرفت علم شرایط جدیدی از انتشار ویروس کرونا را تجربه می‌کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی نیز با بیان اینکه صنعت برق ، زیرساخت صنایع  دیگر است، گفت: برق نقش بی بدیلی در مواقع بحران ایفا می‌کند.

محمد اله‌داد بیان کرد: با اهمیت‌ترین سرمایه هر سازمان نیروی انسانی است که میبایستی با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در حفظ سلامت کارکنان و ارباب رجوع تلاش کنیم.

وی مطالعه و تحقیق در حوزه مدیریت پدافند غیرعامل و انرژی در حوزه تهدیدات زیستی را با هدف شناسایی  آسیب‌ها و ارائه راهکارهای مقابله با آن را مهم قلمداد کرد.

اله داد افزود: توزیع برق استان مرکزی به منظور رفاه حال شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تمامی خدمات مورد نیاز مشترکین برق را به صورت غیر حضوری از طریق سامانه تلفنی ۱۲۱،  سایت اینترنتی شرکت و اپلیکیشن خدمات غیرحضوری برق ایران ارائه می‌کند.

در ادامه این جلسه هر یک از اعضا اقدامات شاخص انجام شده در حوزه مقابله با انتشار ویروس کرونا را تشریح کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول