اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کاهش 6 درصدی سرقت در کاشان

فرمانده انتظامی کاشان گفت: در دوماهه اخیر ۶ درصد کاهش سرقت در کاشان داشته‌ایم.

کاهش 6 درصدی سرقت در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حسین بساطی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران، بابیان اینکه، بحث اکرام به قانون توسط شهروندان در همه موضوعات مخصوصاً ترافیک باید بیش از بیش مورداحترام قرار بگیرد، اظهار کرد: مشارکت مردم در امنیت شهر و کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.

فرمانده انتظامی کاشان با بیان اینکه، در مقابل قانون‌شکنان و افرادی که بخواهد نظم شهر را برهم بزنند با اقتدار مقابله و برخورد می‌کنیم و در برابر امنیت مردم هیچ‌گونه مماشات با افراد قانون‌شکن نخواهیم داشت.

وی گفت: یکی از مأموریت‌های مهم نیروی انتظامی بحث ارتباط مردم با این سازمان است، در حوزه سامانه ۱۱۰ نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد کاهش داشته‌ایم، شهروندان کاشانی در شش ماه نخست سال بیش از ۵۵ هزار تماس تلفنی داشته‌اند که بیش از ۶۰ درصد آن‌ها فوریتی است و ۴۳ درصد تماس عادی داشته‌ایم؛ این اعداد زیادی است که باید بافرهنگ سازی کمتر شود

بساطی با بیان اینکه، اولین اولویتی که در تماس شهروندان با سامانه ۱۱۰ دارند بحث نزاع و درگیری است، افزود: ۲۶ درصد نزاع و درگیری در شهرستان کاشان وجود دارد، برای این شهرستان با پیشینه تاریخی و مذهبی عدد خوبی نیست باید بافرهنگ سازی با این مشکلات مقابله کرد.

فرمانده انتظامی کاشان بیان داشت: ۲۴ درصد از تخلفات و تصادفات در حوزه راهبر است، ۵۰ درصد از تماس‌هایی که شهروندان دارند دو موضوع نزاع و درگیری و ترافیک را به خود اختصاص داده است، باید دستگاه‌های دیگر در حوزه مسائل شهری و اجتماعی تمام دستگاه‌ها کمک کنند.

وی بابیان اینکه ۲۳ درصد جرائم عمومی ۱۲ درصد مفاسد اجتماعی و ۶ درصد گزارش‌های سرقتی داریم، گفت: یکی از دغدغه نیروی انتظامی بحث مقابله با توزیع‌کنندگان، خورده فروشان مواد مخدر است که خوشبختانه باهمت و تلاشی که همکاران ما در فرماندهی نیروی انتظامی کاشان و همکاران گمنام در پلیس مواد مخدر داشته‌اند، در جمع کشفیات بیش از ۱۰ درصد افزایش داشته‌ایم.

بساطی خاطرنشان کرد: محلات و مراکزی در کاشان که گاها مردم از آن نام می‌برند و از آن ناراضی هستند برای امنیت و آسایش مردم طرح‌های پاک‌سازی محلات را آماده کرده‌ایم تا جهت احساس امنیت مردم قدم مثبت و خوبی برداریم.

فرمانده انتظامی کاشان، در شش ماه نخست سال نزدیک به ۸۰۰ کیلو کشفیات داشته‌ایم که نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: نسبت به سال گذشته ۵ درصد افزایش دستگیری داشته‌ایم و در حوزه شرارت و اراذل‌واوباش بیش ۹۶ درصد افزایش دستگیری داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه، شعار نیروی انتظامی توکل به خدا، تدبیر عالمانه و فعالیت جهادی است، خاطرنشان کرد: در دوماهه اخیر ۶ درصد کاهش سرقت در کاشان داشته‌ایم و بالغ‌بر ۴۰ درصد کشفیات صورت گرفته است، در تمام بخش‌ها شاهد نزول سرقت هستیم، کنترل خوب و بازدارنده‌ای در اقدامات اراذل‌واوباش داریم که بیش از ۴۶ درصد افزایش دستگیری در حوزه سرقت و کالا و قاچاق داشته‌ایم.

بساطی با اشاره به اینکه ۱۳۲ درصد افزایش پرونده حوزه قاچاق داشته‌ایم، گفت: پرونده بالای ۱۰۰ میلیون تومان ۵۰ درصد داشته‌ایم گه ۷۸ درصد افزایش ریالی در حوزه کشفیات کالای قاچاق داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی کاشان بابیان اینکه در حوزه پلیس فتا و جرائم سایبری بیش از ۳۵ درصد مسائل اخلاقی است، اذعان داشت: در حوزه دستگیری نیز نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش دستگیری داشته‌ایم؛ که ۴۸ درصد پرونده‌ها مربوط به حوزه اقتصادی، ۱۴ درصد اجتماعی و سه درصد مسائل دیگر است.

وی بابیان اینکه ۳۴ درصد کاهش تصادفات در کاشان داشته‌ایم، تصریح کرد: کاشان در حوزه ترافیک مشکل دارد خیابان‌ها فاقد استاندارد جهانی است ازاین‌رو افزایش ۳۰ درصدی تصادفات فوتی درون‌شهری داشته‌ایم.

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول