اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

برپایی «تکیه» زنده در رادیو نمایش

ویژه برنامه زنده « تکیه » به مدت سه روز، از آنتن رادیو نمایش پخش می شود.

برپایی «تکیه» زنده در رادیو نمایش

مژگان فرزین تهیه کننده برنامه رادیویی «تکیه » ضمن اعلام این مطلب در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: موضوع روز پنج شنبه این ویژه برنامه زنده درباره شهادت امام حسن «ع » است که در مورد کرامت ایشان  صحبت می کنیم و به دنبال ظهور رساندن کرامت در زندگی خودمان هستیم. کرامتی که بیشتر در خانواده ها و به خصوص مرد خانه باید باشد. 

وی ادامه داد: روز جمعه نیز از صفات امام حسن «ع » و پیامبر اسلام «ص» و از صفاتی مانند بصیرت، کرامت و رحمانیت که دوست داریم در خودمان رشد دهیم خواهیم گفت.

فرزین تأکید کرد : در این دو برنامه مرتضی شمس آبادی به عنوان کارشناس هنری و حجت السلام میرزا محمدی به عنوان کارشناس مذهبی همراه شنوندگان رادیو نمایش هستند.

این تهیه کننده تأکید کرد: روز شنبه ویژه ی شهادت امام رضا «ع » به روی آنتن می رود که در این برنامه به مهربانی و گره گشایی امام رضا «ع» می پردازیم و با خدام ایشان که ارتباط مستقیم با زائرین دارند گفت وگو خواهیم کرد.

وی درپایان افزود :همچنین در این برنامه با آقای بخشی به عنوان فردی که در یک گروه جهادی فعالیت دارد و تعداد زیادی از ایرانی ها را برای اولین بار به مشهد برده است ارتباط تلفنی خواهیم گرفت.

ویژه برنامه زنده رادیویی «تکیه» به تهیه کنندگی مژگان فرزین، گویندگی سودابه آقاجانیان و گزارشگری شیما شیرازی از روز پنج شنبه تا روز شنبه به مدت سه روز از آنتن رادیو نمایش پخش می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول