اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

انتقاد شدید از تیم ملی اسپانیا / انریکه، راموس و دیگر هیچ ؛ با تیم 2010 فاصله زیادی داریم

خبرنگار مارکا در گزارشی تند به انتقاد از تیم کنونی اسپانیا پرداخت و اظهار داشت که در یورو این تیم نهایت تا جمع 8 تیم بالا می‌رود.

انتقاد شدید از تیم ملی اسپانیا / انریکه، راموس و دیگر هیچ ؛ با تیم 2010 فاصله زیادی داریم

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته تیم ملی اسپانیا در لیگ ملت‌های اروپا مقابل اوکراین با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

دیوید دخه‌آ در این بازی اشتباه بدی انجام داد و مورد انتقاد شدید قرار گرفت. (در اینجا بخوانید) همین مسئله باعث شد تا لوئیس انریکه پس از بازی از گلر منچستریونایتد حمایت کند.

تیتر اصلی روزنامه‌های اسپانیا نیز به انتقاد عدم گلزنی مهاجمان لاروخا پرداخت. (می‌توانید در اینجا بخوانید)

خوان ایگناسیو، خبرنگار مارکا پس از این بازی و شکست مقابل اوکراین، گزارشی نوشت و تیم انریکه مورد عتاب قرار داد.

این در حالی است که چند روز گذشته رسانه اسپانیایی و همین سایت مارکا گزارشی از ترکیب آینده‌دار ماتادورها نوشت. (می‌توانید در اینجا بخوانید)

خوان ایگناسیو نوشت: غیر از سال 2004 هر بار که اسپانیا برنده بازی می‌شود ترکیبی از بهترین‌ها را دارد. اکنون این اسپانیا  بهترین‌ها را ندارد. فقط یک لوئیس انریکه است و سرخیو راموس و دیگر هیچ. من نمی‌گویم تقصیر کسی است ولی می‌گویم تیم برنده به بازیکنان باکیفیت‌تری نیاز دارد.

او ادامه داد: بیاییم نگاهی به ترکیب تیم ملی اسپانیا در سال 2010 تا 2012 بیاندازیم. تیمی که ایکر کاسیاس، بهترین گلر جهان را در دروازه‌ دارد. پویول، پیکه و راموس در خط دفاع هستند و در میانه میدان ژاوی، اینیستا، بوسکتس و آلونسو بازی می‌کنند. در خط حمله نیز دیوید ویا و تورس هستند. بر روی نیمکت هم بازیکنانی چون سسک فابرگاس و دیوید سیلوا دیده می‌شود.

مارکا نوشت: این تیم مشخصاً با آن فاصله زیادی دارد. تیم قهرمان بازیکنانی دارد که پیراهن تیم‌هایی چون بارسلونا، رئال مادرید، والنسیا و لیورپول را می‌پوشد نه مثل اکنون که بازیکنان ما در لیدز، ولورهمپتون، ویارئال، رئال سوسیداد و تاتنهام بازی می‌کنند.

خبرنگار اسپانیایی مدعی شد: این تیم آینده‌دار است ولی در یورو بعدی تنها می‌تواند به مرحله بعد صعود کند زیرا در گروه خوبی افتاده‌ایم. اگر شانس داشته باشیم می‌توانیم به جمع 8 تیم هم برسیم ولی نهایت ما همین است.

خبرنگار مارکا نوشت: ما تیممان را همیشه حمایت می‌کنیم و یقین داریم که انریکه تیمی باثبات خواهد ساخت ولی باید باور کنیم که این تیم نه ایکر در دروازه‌ دارد،‌ نه پویول در دفاع، نه ژاوی و اینیستا در میانه میدان و دیوید ویا یی در خط حمله هم نیست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول