اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

۲۹ ساخت و ساز غیرمجاز در حریم زاینده‌رود تخریب شد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: ۲۹ ساخت و ساز غیرمجاز احداث شده در بستر و حریم رودخانه زاینده‌رود بر اساس حکم قضایی، تخریب شد.

۲۹ ساخت و ساز غیرمجاز در حریم زاینده‌رود تخریب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای اصفهان، مسعود میرمحمدصادقی با اعلام خبر تخریب ۲۹ ساخت و ساز غیرمجاز طی دو هفته متوالی، افزود: با توجه به تصرفات بستر و حریم رودخانه زاینده‌رود و تصرف ۲۹ نفر از متخلفان که مبادرت به ساخت ویلا، آلاچیق، محوطه‌سازی و حصارکشی در بستر فعال و حریم رودخانه واقع در باغ‌بهادران کرده بودند و با وجود اخطارهای مکرر به متخلفان جهت آزادسازی و رفع تصرف و اعاده به وضع سابق، هیچ اقدامی انجام نپذیرفته بود؛ این اقدامات انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان افزود: بر اساس قانون توزیع عادلانه آب و تصرفات متخلفان در منطقه به دادگاه ارائه و احکام مربوطه اخذ و با هماهنگی با یگان انتظامی و یگان عملیات اجرایی شرکت آب منطقه‌ای نسبت به اجرا حکم و قلع و قمع کامل محوطه‌سازی ویلاها و تصرفات اقدام شد.

وی با تأکید بر جلوگیری از تبعیض و اعمال شائبه‌ها و نشان دادن عزم راسخ و استوار در برخورد با تخلفات، تصریح کرد: همکاران ما با نظارت مستمر دفتر مهندسی رودخانه‌ها و سواحل با جدیت هرچه تمام‌تر به واسطه عوامل انسانی و ادوات مکانیکی در طی این مدت با وجود مقاومت‌های بسیاری از سوی متصرفین با درایت و عکس‌العمل عوامل یگان حفاظت و عوامل نیروی انتظامی، ریاست دادگاه بخش باغبهادران و مدیریت مهندسی رودخانه و سواحل آب منطقه‌ای اصفهان اجرای این عملیات را با موفقیت به پایان رساندند.

میر محمدصادقی خاطرنشان کرد: در مجموع از مرداد ۱۳۹۵ تاکنون نزدیک به ۲۳ هکتار اراضی بستر زاینده‌رود در منطقه باغبهادران آزادسازی شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان با قدردانی از همکاری قوه قضائیه و دادگستری استان اصفهان، افزود: این قبیل عملیات‌ها به طور جدی در دستور کار شرکت آب منطقه‌ای اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ر/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول