اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مالک نساجی: برخی می خواهند تیم را به حاشیه ببرند/امیری خط قرمز ما است

مالک باشگاه نساجی پس از تغییراتی که به اجبار در کادر فنی ایجاد شده، خواهان حمایت بی قید و شرط هواداران از تیم شده است.

مالک نساجی: برخی می خواهند تیم را به حاشیه ببرند/امیری خط قرمز ما است

به گزارش خبرگزاری فارس، رضا حدادیان  در مورد آخرین شرایط تیم نساجی مازندران اظهار داشت: بازیکنانی که ما در اختیار داریم، طبق نظر سرمربی تیم جذب شده‌اند و با امکاناتی که در اختیار آنها گذاشته شده، بسیار امیدواریم نتایج فصل گذشته را تکرار کنیم.

مالک باشگاه نساجی مازندران با تمجید از عملکرد علی امیری مدیرعامل این باشگاه که بر سر انتقال محمود فکری به استقلال روزهای پر تب و تابی را تجربه کرده، اضافه کرد: علی امیری خط قرمز ماست. ایشان امین من و هیئت مدیره باشگاه هستند و جزو پاکدست‌ترین مدیرانی است که در ورزش کشور زحمت می‌کشند.

حدادیان گفت: یک عده می‌خواهند تیم را به حاشیه ببرند، چون کار خودشان انجام نمی‌شود. همه باید هوادار باشند، نه اینکه در کار تیم دخالت کنند. به هر حال باشگاه هم خصوصی است و هر تصمیمی مدیران باشگاه و سرمربی تیم بگیرند، همان اتفاق می‌افتد و ما سعی داریم که بهترین تصمیمات را برای موفقیت تیم بگیریم. من به همراه آقای امیری به مسائل اشراف داریم و کارها را پیش می‌بریم و این توقع را داریم که هواداران از تیم حمایت کاملی داشته باشند، نه اینکه خدایی ناکرده با رفتارها و کارهایی که انجام می‌دهند تیم را به حاشیه ببرند.

وی با اشاره به کارهای فنی تیم اظهار داشت: به‌عنوان مثال من نمی‌توانم به مربی تیم بگویم چه کسی بیاید و چه کسی برود؛ اینکه مربی چه بازیکنانی را بگیرد، در حیطه وظایف سرمربی تیم است و من دخالتی نمی‎‌کنم. ما به اتفاقات داخل چمن کاری نداریم و بیرون چمن کارها را پیش می‌بریم.

مالک باشگاه نساجی مازندران در مورد زمین تمرین قرمزپوشان نساجی مازندران حرف‌هایش را از سر گرفت و ادامه داد: ما زمین ماهفروجک را تحویل گرفته‌ایم و با تمام نیرو در تلاش هستیم که به امید خدا برای سال آینده در آنجا کمپ تمرینی افتتاح کنیم. کمپ شامل یک زمین چمن طبیعی و یک زمین چمن مصنوعی خواهد بود. سایر امکانات هم برای مجموعه اعضای تیم و بازیکنان است و باید هتل و خوابگاه ایجاد کنیم تا در سال های آینده همانجا اقامت داشته باشیم.

حدادیان در رابطه با آخرین شرایط ورزشگاه وطنی قائمشهر اینطور توضیح داد: امیدوارم استان هم حمایت کند و چمن ورزشگاه را درست کند؛ اگر آنها این کار را انجام بدهند، ما توانایی نگهداری از آن را داریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول