اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

آغاز توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی در استان سمنان/ فعالیت ۶۰ گروه جهادی در تولید ماسک

دبیر قرارگاه رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در استان سمنان از فعالیت بیش از ۶۰ گروه جهادی در تولید ماسک در این استان خبر داد و گفت: امروز ۲۰ هزار بسته معیشتی در استان سمنان توزیع می‌شود.

آغاز توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی در استان سمنان/ فعالیت ۶۰ گروه جهادی در تولید ماسک

سرهنگ علی خالقیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در حاشیه برگزاری مرحله سوم رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در شهرستان شاهرود، با بیان اینکه باید قدر رزمندگان خود در جبهه سلامت را بدانیم، به فعالیت بیش از ۶۰ گروه جهادی در تولید ماسک در استان سمنان اشاره کرد.

او اظهار کرد: این گروه‌ها به کمک سایر نهادها آمدند؛ گروه‌های جهادی طلاب هم در تغسیل و تدفین اموات حضور داشته و با وحدت و یکپارچگی ایجادشده بین دستگاه‌های اجرایی، این تلاش‌ها ادامه دارد.

دبیر قرارگاه رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در استان سمنان با بیان اینکه ستاد رزمایش مواسات به ریاست نماینده ولی‌فقیه در استان و در شهرستان‌ها با حضور فرمانداران و ائمه جمعه تشکیل شده است، گفت: امروز ۲۰ هزار بسته معیشتی در استان سمنان توزیع می‌شود.

دبیر قرارگاه رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در استان سمنان با بیان اینکه این مرحله با شعار و رمز عملیاتی «لبیک یا رسول‌الله (ص)» تا سالروز رحلت پیامبر اعظم (ص) و شهادت امام رضا (ع) با مشارکت خیران استان ادامه دارد، افزود: این تلاش‌ها را با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام راحل، خادمیاران رضوی و سایر نهادها ادامه خواهیم داد.

خالقیان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: مقام معظم رهبری تأکید دارند امروز باید حصار و دیواری که رسانه‌های استکبار در تبلیغات وارونه علیه انقلاب کشیده‌اند، را شکست.

او اظهار کرد: تلاش دشمنان با تبلیغات رسانه‌ای‌شان، القای ناامیدی و ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی است؛ اما مسؤولان و خیران تا امروز خوب عمل کرده‌اند و استکبار در سراشیبی فروپاشی قرار گرفته و ناکارآمدی آنها مشخص شده است.

دبیر قرارگاه رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در استان سمنان اضافه کرد: مردم کشورهای غربی برای یک عدد دستمال کاغذی یا ماسک به فروشگاه‌ها حمله می‌کنند؛ اما در ایران، طرح احسان ماسک داریم و مردم خود در عرصه فرهنگ‌سازی حضور دارند.

خالقیان ادامه داد: دشمن امروز در عملی ساختن توطئه‌هایش علیه نظام اسلامی شکست خورده است و رو به نابودی و فروپاشی می‌رود.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/م/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول