اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۱۰۰۰/ شهید مهرعلی احمدوند: پشتیبان ولایت فقیه باشید

شهید مهرعلی احمدوند در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است «پشتیبان ولایت فقیه باشید و نگذارید آسیبی به مملکت وارد شود».

۱۰۰۰/ شهید مهرعلی احمدوند: پشتیبان ولایت فقیه باشید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید مهرعلی احمدوند:

بسم رب الشهداء و الصدیقین
ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل إحیاء عند ربهم یرزقون.

مپندارید و گمان نکنید کسانی که در راه خدا کشته می شوند مرده اند بلکه زنده‌اند و در نزد خدایشان روزی دارند.

با درود و سلام بر منجی عالم بشریت حضرت بقیه‌الله‌الاعظم امام زمان(عج) و نایب برحقش امام امت و درود و سلام بر تمام رزمندگان کفرستیز جبهه های نبرد که با ریختن خون خود درخت اسلام را آبیاری کردند و به ندای امامشان لبیک گفتند و با عرض سلام بر ارواح مقدس همه شهدا از صدر اسلام تاکنون وصیت خود را آغاز می‌کنم:

اینجانب مهرعلی احمدوند از همه عزیزان که در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل جانانه درنبردند و تلاش و کوشش می‌کنند در جهت حفظ ارزش ها صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم و از آنها و همه مردم عزیز و شریف می خواهم پشت سر امامشان و در خط امام حرکت کنند و فرصت به ضد انقلاب‌ها و استکبار جهانی ندهند که ارزش ها و آرمان های انقلاب که ثمره خون مطهر و مبارک شهداست را از ما بگیرند.

دفاع از ارزش ها را سرلوحه زندگی و کار خودمان قرار دهید در جبهه ها حضور پیدا کنید و دعا کنید که همین دعاها و مناجات امام و رزمندگان بود که به فریاد ما رسید و ما هرچه داریم از عزت و افتخار و سربلندی از امام و انقلاب داریم.

یکی دیگر از مسائل و کارهای مهمی که اینجانب وصیت می‌کنم تقوای الهی داشتن و در مسیر حق حرکت کردن است و اهمیت دادن به نماز که رکن و ستون دین است.

عزیزان، پدران و مادران و همچنین خانواده‌های معظم شهدا این را بدانید که اولین سؤال در روز قیامت به فرموده رسول مکرم اسلام محمد(ص) از نماز است، اهمیت بدهیم و عمل کنیم به این فریضه الهی که شادی روح رسول‌الله است.

پشتیبان ولایت فقیه باشید و نگذارید آسیبی به مملکت وارد شود، همیشه در جلسات مذهبی و محافل انس با قرآن و آشنایی با احکام و دستورات الهی و دعا و توسل حضور فعال داشته باشیم که این باعث خیر و سعادت است برای ما.

پدر و مادر و تو ای خواهر و برادر شما هم سعی کنید با حفظ شعائر اسلامی و حجاب کامل اسلامی از ادامه‌دهندگان راه شهدا باشید.در پایان از شما و اقوام طلب حلالیت می طلبم و امیدوارم همیشه در تمام مراحل زندگی مؤفق و مؤید باشید.

والسلام علیکم و رحمت‌الله و برکاته.

انتهای پیام/ 89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول