اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

رونمایی نیکون از دو دوربین قدرتمند فوق دقیق

شرکت نیکون از دو دوربین قدرتمند فوق دقیق 24 و 45.6 مگاپیکسلی رونمایی کرده که قادر به ثبت 60 فریم در ثانیه در زمان فیلم برداری ویدئویی هستند.

رونمایی نیکون از دو دوربین قدرتمند فوق دقیق

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، دوربین های جدید نیکون Z6 II با دقت 24 مگاپیکسل و  Z7 II  با دقت 45.6 مگاپیکسل هستند.

هر دو دوربین از فیلم برداری با دقت 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه پشتیبانی می کنند. این رقم در دوربین های قبلی نیکون 30 فریم در ثانیه بوده است. از همین رو دوربین های جدید نیکون رقیبی جدی برای دوربین های  EOS R5 و R6 کنون، S5 پاناسونیک و A7S III سونی محسوب می شوند.

 

دوربین های یادشده از فناوری افزایش کیفیت بصری 10 بیتی اچ دی آر پشتیبانی می کنند که موجب ارتقای خروجی عکس های RAW می شود. بر روی این دوربین ها می توان دو کارت حافظه نیز نصب کرد.

قابلیت فوکوس خودکار این دوربین ها و شناسایی چشم توسط آنها نیز ارتقا یافته تا بتوان از این طریق عکس های پرتره و چهره بهتری ثبت کرد. نیکون Z6 II و  Z7 II  به ترتیب 2000 و 3000 دلار قیمت دارند. این قیمت در صورت نصب لنزهای Nikkor Z 24-70mm F/4  بر روی دوربین های مذکور به 2600 و 3600 دلار افزایش می یابد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول