اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

کاکا: میلان در مسیر درستی قرار دارد/زلاتان همیشه می تواند تفاوت ایجاد کند

ستارخ سابق میلان در جدیدترین مصاحبه اش اعلام کرد این تیم در مسیر درستی قرار دارد.

کاکا: میلان در مسیر درستی قرار دارد/زلاتان همیشه می تواند تفاوت ایجاد کند

به گزارش خبرگزاری فارس، کاکا، اسطوره باشگاه میلان در جدیدترین مصاحبه اش از وضعیت باشگاه ایتالیایی صحبت کرد. ستاره سابق تیم ملی برزیل در مصاحبه با نشریه «گازتا دلو اسپورت»، گفت: میلان کنونی تیمی آمیخته از جوانان و بازیکنان باتجربه است. وقتی من به عنوان بازیکن جوان به روسونری آمدم سیستم موجود در تیم به من کمک کرد تا روزهای خوبی داشته باشم. حضور زلاتان همیشه می تواند موثر باشد و این بازیکن همیشه تفاوت را در تیم ایجاد می کند.

وی افزود: مهمترین چیز در این تیم این است که به مسیر خود ادامه دهد چون در مسیر درستی قرار دارد. در مدیریت تیم پائولو مالدینی گام های بزرگی برداشته است و همچنین بوبان مدیر سابق عملکرد خوبی داشته است. میلان کنونی باید به سبک باشگاه آرسنال عمل کند و بازیکنان جوان را تربیت کند و متکی به این بازیکنان باشد. البته باشگاه انگلیسی سالهاست نتوانسته جامی کسب کند.

ستاره دارنده توپ طلا بهترین بازیکن جهان ادامه داد: جوان گرایی تیم باعث می شود انگیزه ها بالا برود و تیم جانی دوباره بگیرد. فوتبال ایتالیا بازیکنان جوان خوبی دارد  و می تواند در آینده این بازیکنان ستاره های شناخته شده شوند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول