اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

احتمال بسته شدن درهای بهشت زهرا(س)

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به اینکه شیفت کاری بهشت زهرا دو برابر شده است، گفت: شهروندان فقط برای تدفین بستگان درجه یک به بهشت زهرا مراجعه کنند.

احتمال بسته شدن درهای بهشت زهرا(س)

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، سعید خال درباره محدودیت های جدید در بهشت زهرا (س)، اظهارداشت: با توجه به شیوع مجدد بیماری کرونا درموج سوم و اعلام های رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر افزایش چشمگیر بیماری به لحاظ افزایش تعداد بیماران و فوتی ها، سازمان بهشت زهرا تمهیدات ویژه ای را در نظر گرفته است و از خانواده متوفیان درخواست می شود که صرفا جهت کار مهم تدفین و به تعداد محدود به بهشت زهرا مراجعه کنند.

خال گفت: درهای بهشت زهرا صرفا بر روی خانواده های متوفی باز خواهد بود و تنها پذیرای بستگان درجه یک خواهد بود.  

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به حضور تعداد زیادی از مردم در روزهای تعطیل در بهشت زهرا(س) بیان کرد: خواهش عاجزانه و استدعای من از مردم این است که در تعطیلات پیش رو (پنجشنبه، جمعه و شنبه) به هیچ وجه در بهشت زهرا تردد نداشته باشند. حتی حکم قضایی لازم را گرفته ایم و اگر نیاز باشد درهای بهشت زهرا را مانند گذشته خواهیم بست.

وی گفت: مردم تنها برای کار ضروری تدوین در بهشت زهرا حاضر شوند و این اقدام هم حتما با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شود چراکه اکنون شرایط بسیار نگران کننده است و نظیر این شرایط را تاکنون نداشته ایم.

 خال با اشاره به اینکه در صورت همکاری مردم خدمات رسانی مختل نمی شود، بیان کرد: در حال حاضر شیفت کاری بهشت زهرا دو برابر شده است و امکانات به مقدار دو برابر لازم برای انجام کار تدوین وجود دارد. این پیش بینی ها در سازمان بهشت زهرا انجام شده و از مردم می خواهیم که همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول