اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

رئیس انجمن پاراتیراندازی: شرایط مساعد باشد، مسابقات انتخابی را برگزار خواهیم کرد

رئیس انجمن تیراندازی جانبازان و معلولین با تاکید بر این موضوع که اگر شرایط برای انجام انتخابی در روزهای 29 و 30 مهر ماه مساعد باشد، مسابقات را برگزار خواهیم کرد.

رئیس انجمن پاراتیراندازی: شرایط مساعد باشد، مسابقات انتخابی را برگزار خواهیم کرد

رقیه الله‌کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص برگزاری انتخابی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین، اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی که داشتیم به مناسبت هفته تربیت بدنی مسابقات انتخابی تیم ملی پاراتیراندازی را برگزار خواهیم کرد. بعد از مدت‌ها که اردو و مسابقه‌ای برگزار نکردیم، این رقابتها یکی از انتخابی‌های تیم ملی است. شرکت‌کنندگان در دو بخش تفنگ و تپانچه بادی طبق رعایت پروتکل‌های بهداشتی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. اگر شرایط به منظور برگزاری این انتخابی در تهران مساعد باشد و سلامتی ورزشکاران به خطر نیفتد در روزهای 29  و 30 مهر ماه مسابقات برگزار خواهد شد.

وی افزود: دو روز قبل از مسابقه باید شرکت‌کنندگان تست PCR بدهند و جواب منفی را برای ما بیاورند. به خاطر اینکه مسابقات طبق پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود، تعداد محدودی را که جز نفرات برتر مسابقات سال قبل بودند به این انتخابی دعوت کردیم.   

رئیس انجمن تیراندازی جانبازان و معلولین در مورد برنامه‌های آینده این انجمن هم عنوان کرد: در این وضعیت کرونایی یک سری برنامه‌ریزی‌ داریم که مسابقات، کلاس‌ها و اردوها را برگزار کنیم.در ضمن کمیته جهانی نیز برنامه‌های را اعلام می‌کند باید این کارها انجام شود. برنامه‌های داخلی در انجمن  خواهیم داشت که امکان دارد به صورت مجازی باشد. با توجه به شرایط جدید، باید کارهای‌مان در زمینه‌های آموزش، اردو و مسابقات را طوری انجام بدهیم که از دنیا عقب نمانیم.

الله‌کرمی در خصوص برگزاری اردوهای تیم ملی پاراتیراندازی، خاطرنشان ساخت: برنامه‌ریزی هم به منظور برپایی اردوی تیم ملی داریم که قرار است در آبان ماه برگزار شود. اگر با برگزاری این اردو موافقت شود، سعی داریم این برنامه را هم اجرایی کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول