اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

جمع آوری 300 معتاد متجاهر در البرز

فرمانده انتظامی استان البرز از جمع آوری 300 معتاد متجاهر از سطح استان البرز خبر داد و گفت: طرح جمع آوری معتادان متجاهر طی 24 ساعت گذشته با بکارگیری امکانات و توان رده های تخصصی در سطح استان به اجرا در آمد.

جمع آوری 300 معتاد متجاهر در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، بعدازظهر امروزدر جمع خبرنگاران ه در این مجموعه صورت گرفت، گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی تفرجگاه ها،اماکن عمومی و مناطق آلوده استان، طرح جمع آوری معتادان متجاهر طی 24 ساعت گذشته با بکارگیری امکانات و توان رده های تخصصی در سطح استان به ویژه در شهرهای کرج و فردیس به اجرا درآمد.

وی با اشاره به مطالبات مردمی در خصوص جمع آوری معتادان متجاهر گفت: طی سال جاری بیش از 150 طرح پاکسازی نقاط آلوده در مناطق مختلف استان البرز به اجرا درآمده است.

سردار محمدیان خاطرنشان کرد: همه دستگاه ها باید با نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند تا شهروندان با خیالی آسوده به فعالیت های روزمره خود بپردازند.

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: اجرای طرح های پاکسازی همواره رضایتمندی مردم را در پی داشته و در اجرای تحقق مطالبات مردمی، با انجام اقدامات دقیق پلیسی، همکاری تنگاتنگ معتمدین محلی و با هماهنگی دستگاه قضاء و سایر نهادهای اجرایی تا کنون بیش از 6 هزار کیلو گرم انواع مواد مخدر در استان البرز کشف شده است.

گفتنی است، استاندار البرز نیز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر، از اجرای طرح ویژه جمع آوری معتادان متجاهر در این استان خبر داد .

در حال حاضر 100 کمپ مرکز ترک اعتیاد، 2 مرکز سی تی (مراکز اقامت کوتاه مدت معتادان) و مراکز کاهش آسیب های اجتماعی با اداره کل بهزیستی استان البرز برای در مان معتادان همکاری دارند .

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول