اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ترافیک فوق‌سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه/ انسداد مسیر از ساعت ۲۴

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران ضمن بیان اینکه ترافیک فوق‌سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه حاکم است، گفت: این دو محور از ساعت ۱۲ بامداد امشب به سمت شمال کشور مسدود و تا ظهر یکشنبه ادامه دارد.

ترافیک فوق‌سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه/ انسداد مسیر از ساعت ۲۴

ایرج کهریزی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم‌به‌حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز فوق‌سنگین و در برخی نقاط با پس‌زدگی بار ترافیکی همراه است.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای شرق استان رخ نداده، گفت: محور هراز و فیروزکوه از ساعت ۱۲ بامداد امروز بر روی خودروهای پلاک تهران بسته خواهد شد و هموطنان به هیچ عنوان وارد محورهای شمالی نشوند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، افزود: تردد خودروهای پلاک شمال که می‌خواهند به شهرهای خود بازگردند همچنین خودروهای مسافربری، اتوبوس، حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از این محور به سمت شمال کشور میسر خواهد بود.

کهریزی ادامه داد: تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه سنگین و پرحجم و در برخی نقاط با پس‌زدگی بار ترافیکی گزارش شده و هموطنان به مرور از این محور عبور می‌کنند.

وی با بیان اینکه هموطنان به هیچ عنوان سفری را آغاز نکنند زیرا با ترافیک‌های فوق سنگین روبه‌رو خواهند شد، تأکید کرد: تردد وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم‌به‌حرم سنگین، پرحجم اما روان گزارش شده و خودروها بدون گره ترافیکی در حال عبور از این دو محور مواصلاتی کشور هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، بیان کرد: هموطنانی که در مسیرهای شمالی هستند با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، عدم ارتکاب حرکات مارپیچ عبور از شانه خاکی و رعایت حقوق شهروندی می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان‌ رقم بزنند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول