اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

عضو ائتلاف حیدر العبادی: دشمنان عراق چشم دیدن نیروهای توانمند الحشد الشعبی را ندارند

عضو ائتلاف النصر عراق گفت که دشمنان عراق چشم دیدن نیروهای آماده و توانمند الحشد الشعبی برای مقابله با مشکلات امنیتی را ندارند و تلاش می‌کنند عراق را ضعیف باقی گذارند.

عضو ائتلاف حیدر العبادی: دشمنان عراق چشم دیدن نیروهای توانمند الحشد الشعبی را ندارند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، یکی از رهبران ائتلاف «النصر» عراق به رهبری «حیدر العبادی» نخست وزیر سابق این کشور گفت که با وجود اینکه الحشدالشعبی بخشی از دستگاه امنیتی عراق است، اما دشمنان عراق، خواهان آن نیستند.

«جاسم العلیاوی» در گفت وگو با پایگاه خبری بغداد الیوم گفت: الحشد الشعبی، نیروهایی عقیدتی هستند که در نبردهای عراق برای آزادسازی مناطق از چنگ تروریست‌های داعش و مبارزه با بقایای این گروهک تروریستی، دستاوردهای بزرگی داشته‌‌اند؛ اما دشمنان عراق چشم دیدن چنین نیروهای آماده و توانمندی برای مقابله با مشکلات و بحران‌های امنیتی را ندارند و تلاش می‌کنند تا کشور عراق را ضعیف باقی گذارند.

این سیاستمدار عراقی تاکید کرد: الحشد الشعبی بخشی از دستگاه امنیتی عراق است و تحت مدیریت فرماندهی کل نیروهای مسلح فعالیت می‌کند و به دلیل مواضع میهن پرستانه و ملی خود گهگاه در معرض اتهام‌هایی باطل قرار می‌گیرد.

این رهبر ائتلاف النصر عراق ضمن تاکید بر اینکه الحشد الشعبی در کنترل مرزها و مناطق دور دست یا ناامن که عرصه فعالیت بقایای داعش بوده است به نتایج مهمی دست یافته‌اند، گفت که عقب نشینی الحشد از هر منطقه‌ای بر اساس صلاحدید فرماندهی و به دلیل شرایط فعلی حاکم است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول