اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تمام تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی گیلان مسدود است/ وضعیت قرمز «کرونا» در استان

استاندار گیلان با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی استان و روند افزایشی مبتلایان و بستری‌شدگان در بیمارستان‌ها گفت: همه تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی استان مسدود است و به فرمانداران تأکید شده بر استمرار این تعطیلی‌ها نظارت کافی داشته باشند.

تمام تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی گیلان مسدود است/ وضعیت قرمز «کرونا» در استان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ارسلان زارع امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به‌قرار داشتن گیلان در وضعیت قرمز کرونایی و ضرورت پرهیز از سفر به گیلان از سایر استان‌ها اظهار کرد: از مردم می‌خواهیم در این ایام به‌ویژه با توجه به شرایط استان به لحاظ شیوع بیماری، به استان سفر نکنند.

وی با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در گیلان و احتمال انتقال ویروس در زمان سفر تصریح کرد: بیشتر بیمارستان‌ها، درگیر ارائه خدمات به بیماران مبتلا هستند و نباید حساسیت‌ها نسبت به این بیماری کاهش یابد بلکه لازم است ضمن استفاده از اقلام مراقبتی به‌خصوص ماسک و رعایت توصیه‌های بهداشتی توسط عموم شهروندان، از انجام اقداماتی همچون سفر که موجب شیوع بیشتر ویروس می‌شود، خودداری به عمل آید.

استاندار گیلان عادی انگاری نسبت به بیماری را اقدامی خطرناک که منجر به بروز بحران می‌شود، دانست و بیان کرد: بوستان‌ها و مراکز تفریحی و گردشگری در نقاط مختلف استان، تعطیل است و به فرمانداران نیز تأکید شده بر استمرار این تعطیلی‌ها نظارت کافی داشته باشند.

زارع با بیان اینکه همه مناطق استان گیلان طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی آلوده به ویروس است، گفت: مدیریت این شرایط دشوار، نیازمند همکاری مردم و تقویت حس مسؤولیت شناسی اجتماعی است و این انتظار را از عموم هم‌وطنان داریم که برای قطع چرخه ویروس کرونا، به مسؤولان یاری رسانند.

وی با یادآوری تلاش‌های شبانه‌روزی کادر ایثارگر درمان برای حفظ سلامت جامعه بیان کرد: قدرشناسی از اقدامات جامعه پزشکی و درمانی در جریان مقابله با کرونا، توجه و عمل به توصیه‌های آنان است که گامی در جهت افزایش امید و اعتماد ملی به شمار می‌آید.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول