اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تظاهرات ضد آمریکایی در «القامشلی» سوریه

مردم شهر القامشلی سوریه امروز با برپایی یک تجمع بزرگ ضمن درخواست برای پایان اشغالگری نظامیان آمریکا و ترکیه در خاک سوریه، تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ملت سوریه را محکوم کردند.

تظاهرات ضد آمریکایی در «القامشلی» سوریه

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، شهر «القامشلی» در استان «الحسکه» شرق سوریه امروز شاهد تجمع اعتراضی ساکنان آنجا به اشغالگری نظامیان آمریکا و ترکیه در خاک سوریه و همچنین تحریم‌های یکجانبه و ظالمانه آمریکا علیه ملت سوریه بود.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، شرکت‌کنندگان در این تجمع با در دست داشتن پلاکاردهایی، اشغالگری آمریکا و ترکیه را محکوم کرده و خواهان اخراج آنها از منطقه جزیره در شرق سوریه شدند.

ساکنان شرق سوریه تاکید می‌کنند، آمریکا و ترکیه با غارت نفت و محصولات کشاورزی این مناطق، ساکنان بومی را از ثروت کشورشان محروم می‌کنند. آنها همچنین بر حمایت خود از ارتش سوریه در مبارزه با تروریسم تاکید کردند.

شرکت‌کنندگان در این تجمع بر ضرورت تحکیم وحدت ملی سوریه و راه‌اندازی مقاومت برای اخراج نظامیان اشغالگر از همه خاک سوریه تاکید کردند و از سازمان‌های بین المللی خواستند اقدام آمریکا در سرقت نفت و گندم سوریه را محکوم کنند که این اشغالگران به منظور گرسنگی دادن به ملت سوریه و محروم کردن آنها از ناچیزترین حقوقشان حتی تحصیل علم تحمیل کرده‌اند.

ساکنان استان‌های الحسکه و دیر الزور سوریه طی چند ماه اخیر با برپایی تظاهرات‌های متعدد، رفتارهای تروریستی شبه نظامیان کُرد تحت حمایت آمریکا و نظامیان اشغالگر آمریکایی را محکوم کرده‌اند.

منطقه الشدادی در استان الحسکه هم دیروز شاهد تظاهرات اعتراضی در محکومیت حضور نظامیان اشغالگر آمریکایی و شبه نظامیانشان در این منطقه بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول