اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

اعلام مجدد وضعیت اضطراری در فرانسه با اوج‌گیری دوباره کرونا

دولت فرانسه از اعمال مجدد وضعیت اضطراری در این کشوربه دلیل شیوع موج دیگری از بیماری کرونا خبر داد.

اعلام  مجدد وضعیت اضطراری در فرانسه با اوج‌گیری دوباره کرونا

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دولت فرانسه چهارشنبه‌شب به وقت تهران از برقراری مجدد وضعیت اضطراری ناشی از شیوع موج  دیگری از بیماری کرونا در این کشور خبر داد.

به گزارش «خبرگزاری فرانسه» این تصمیم در حالی اعلام شد که «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور این کشور قصد دارد امشب در زمینه اقدام‌های ضد کرونای جدید در فرانسه توضیحاتی ارائه دهد. فرانسه قصد دارد اقداماتی متناسب با خطرهای بهداشتی انجام دهد. این اقدام‌های جدید از روز شنبه هفته آتی لازم الاجرا می‌شود.  فرانسه یکی از بدترین تلفات را در آغاز شیوع این بیماری در بین کشورهای اروپایی داشت.

ماکرون در نطق تلویزیونی از منع آمد و شد در «پاریس» پایتخت فرانسه و سایر شهرهای بزرگ این کشور دستکم  به مدت 6 هفته خبر داد. منع آمد و شد در این شهرها از ساعت 9 شب تا 6 صبح روز بعد است.

این در حالی است که اتحادیه بیمارستان‌های فرانسه به رئیس جمهور این کشور هشدار داده تا هفته آینده همه واحدهای مراقبت‌های ویژه در بیمارستان‌های پاریس از بیماران کرونایی پرخواهد شد.  ظرف شبانه‌روز گذشته 108 نفر در فرانسه به دلیل  ابتلا به کووید-19 جان خود را از دست داده و شمار جانباختگان به 32 هزار و 942 نفر رسید. شمار مبتلایان نیز به 756 هزار و 472 مورد رسید. 

 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول