اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تعطیلی 30 واحد تولیدی در خرم‌آباد/ امنیت شغلی کارگران بیشتر شود

فرماندار خرم‌آباد گفت: در حال حاضر 30 واحد تولیدی در این شهرستان تعطیل و به تملک بانک‌ها درآمده است.

تعطیلی 30 واحد تولیدی در خرم‌آباد/ امنیت شغلی کارگران بیشتر شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، طولابی، جعفر طولابی امشب در جلسه مشترک با معاونین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعب، با اشاره به مشکلات حوزه‌های کارگری و واحدهای تولیدی و اقتصادی شهرستان، اظهار کرد: عدم توسعه واحدهای اقتصادی متناسب با ظرفیت‌های موجود از دیگر مشکلات شهرستان است. 

وی با بیان مشکلات قشر کارگران شهرستان و مطالبات آنان، خواستار پشتیبانی و حمایت بیشتر در برابر برخی شرکت‌ها و کارفرمایان متخلف و افزایش امنیت شغلی کارگران و همچنین جلوگیری از پایمال شدن و نادیده گرفتن حقوق آن‌ها شد.

فرماندار خرم‌آباد بیان داشت: ۳۰ واحد از واحدهای تولیدی این شهرستان به جهت عدم توانایی انجام تعهدات مالی در قبال تسهیلات دریافتی، به تملک بانک‌ها در آمده و شاهد توقف چرخه تولید در این واحدها هستیم، که امیدواریم به زودی شاهد راه‌اندازی این واحدها شویم.

طولابی همچنین بر ضرورت حمایت و توسعه واحدهای تولیدی فعال و نیمه فعال موجود شهرستان تاکید کرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های لرستان و شهر خرم‌آباد در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی و دامپروری، گیاهان دارویی، خواستار اختصاص تسهیلات بیشتر به طرح‌های مرتبط با این گونه مشاغل از محل صندوق توسعه ملی و همچنین اختصاص تسهیلات ویژه مشاغل خانگی و اجرای طرح‌های توانمندسازی خانواده‌های آسیب پذیر شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول