اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

تصادف در طالقان یک فوتی و 4 مصدوم در پی داشت

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان البرز از برخورد یک پراید و یک پژو پارس در محدوده زیدشت-طالقان خبر داد و گفت: علت این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است و متاسفانه تصادف فوق 4 مصدوم و یک فوتی در بر داشت.

تصادف در طالقان یک فوتی و 4 مصدوم در پی داشت

مهرداد بابایی، رئیس اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، از وقوع حادثه تصادف در طالقان خبر داد و گفت: این حادثه رأس ساعت ۲۳:۳۶ چهارشنبه ۲۳ مهر ماه بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو پراید و پژو پارس رخ داده است.

رئیس اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز با بیان اینکه گزارش تصادف فوق به مرکز اورژانس اعلام شد، افزود: بلافاصله ۳ دستگاه آمبولانس اورژانس البرز به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه حادثه در طالقان، بعد از ورودی زیدشت رخ داده بود، اظهار کرد: علت وقوع حادثه توسط کارشناسان امر در دست بررسی است اما توصیه می‌شود شهروندان در حین تردد با وسیله نقلیه خود ایمنی را رعایت کنند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه حادثه فوق ۴ مصدوم در پی داشته است، اظهار کرد: مصدومین شامل ۲ آقا، ۱ خانم و ۱ دختربچه است.

بابایی یادآور شد: ۳ نفر از مصدومین حادثه پس از انجام اقدامات درمانی اولیه، به بیمارستان امام حسن (ع) منتقل شدند و ۱ مصدوم دیگر نیز به بیمارستان شهید مدنی انتقال داده شد.

وی در پایان با بیان اینکه وضعیت جسمانی مصدومین تحت کنترل است، بیان کرد: متاسفانه این حادثه ۱ نفر فوتی نیز داشت.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول