اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

استکی: اردوهای تیم ملی بوکس خسته‌کننده نیست / روزبهانی هم مسابقه انتخابی داد

سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان گفت: اردوهای تیم ملی بوکس با نظم و طبق برنامه پیش می‌رود و اردونشینان از تمرینات زده نمی‌شوند.

استکی: اردوهای تیم ملی بوکس خسته‌کننده نیست / روزبهانی هم مسابقه انتخابی داد

علیرضا استکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص برگزاری اردوهای تیم ملی بوکس کشورمان، اظهار داشت: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دو مرحله از اردوها را طبق برنامه و با نظم خاصی برگزار کردیم. با اینکه در این دو مرحله، مسابقات انتخابی داشتیم ولی هیچ خللی در جهت برگزاری تمرینات به وجود نیامد. از مسئولان ستاد مقابله با کرونا در ورزش و فدراسیون پزشکی ورزشی هم تشکر می‌کنم که تمام همکاری را با فدراسیون بوکس داشتند و برای اردونشینان خیلی زحمت می‌کشند.

وی درباره زمان و مکان اردوی بعدی تیم ملی هم گفت: دومین مرحله اردوی دو هفته‌ای مان در روز پنجشنبه 24 مهر ماه خاتمه یافت. بچه‌ها یک هفته استراحت خواهند کرد و سومین مرحله‌ هم از دوم آبان ماه در جزیره کیش آغاز می‌شود.

سرمربی تیم ملی بوکس در مورد دعوت دوره‌ای بوکسورها به اردوها، عنوان کرد: برنامه تمرینی المپیکی‌ها و سایر نفرات که به اردو اضافه شدند هم طبق برنامه‌ریزی قبلی پیش رفت و یک سری از بچه‌ها را باید شناسایی کنیم. در مراحل مختلف اردو، بوکسورها را وزن به وزن دعوت کردیم و تمرینات و بازی‌های آنها دیدیم. در تمامی اوزان نفرات دعوت شده به اردو با هم بازی می‌کنند تا یک نفر در اردوی تیم ملی باقی بماند. در حال کامل شدن وزن‌ها هستیم و البته هنوز انتخابی ما تمام نشده است. در مرحله‌های بعدی نفرات دیگر را هم به اردوی تیم ملی دعوت خواهیم کرد.

وی درباره مسابقه انتخابی هم یادآور شد: انتخاب بوکسور برتر بدین شکل است که اگر بازیکنی یک برد قاطع در مسابقه انتخابی داشته باشد در اردو تیم ملی باقی خواهد ماند. اگر برد با نتیجه نزدیک با حریفش داشته باشد باید دومین بازی را انجام دهد.

استکی در مورد حضور احسان روزبهانی در اردوهای آماده‌سازی تیم ملی بوکس هم تاکید کرد: روزبهانی هم به تمرینات تیم ملی دعوت شد و در وزن 91 کیلوگرم در مسابقه انتخابی حضور داشت و نظر کادر فنی را جلب کرد.

سرمربی تیم ملی بوکس در خصوص برگزاری اردوهای دو هفته‌ای نیز گفت: برگزاری اردوهای دو هفته‌ای به خاطر این است که اردونشینان در این اردوها خسته نمی‌شوند و از تمرینات سخت و نفس‌گیر زده نخواهند شد و در نهایت از دل این اردوها بهترین نفرات انتخاب خواهند شد.

وی در مورد اعزام به آخرین مسابقات گزینشی بازیهای المپیک توکیو خاطرنشان ساخت: هنوز قولی ندادیم که در هر شش وزن به مسابقات اعزام شویم ولی همه تلاش‌مان این است با یک تیم خوب به پیکارهای گزینشی المپیک برویم و نتیجه بگیریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول