اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

هشدار رئیس پلیس فتا در خصوص ارسال لینک بازی‌های غیرمجاز در پیام‌رسان‌ها

رییس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری گفت: اخیرا لینک بازی اندرویدی مومو در پیام‌رسان‌ واتساپ ارسال می‌شود که حاوی بد افزار و یک بازی خطرناک است که تاثیرات منفی بر روح و روان نوجوانان دارد و خانواده‌ها باید مراقب فعالیت فرزندان خود در فضای مجازی باشند.

هشدار رئیس پلیس فتا در خصوص ارسال لینک بازی‌های غیرمجاز در پیام‌رسان‌ها

مرتضی عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: به تازگی لینک یک بازی اندرویدی به نام مومو در پیام‌رسان‌ واتساپ ارسال می‌شود که یک بدافزار بوده و تاثیرات مخربی بر روح‌ و روان نوجوانان و دانش‌آموزان دارد.

 رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: به لینک ارسال شده به هیچ عنوان نباید توجه کرد و پیام را باید حذف نمود وگرنه در صورت کلیک بر روی لینک ذکر شده بازی به طور خودکار در گوشی ذخیره و راه‌اندازی شده و ممکن است مورد توجه فرزندان قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: به گفته کارشناسان این بازی باعث ایجاد ناراحتی‌های اعصاب و روان بر روی کاربران خود می‌شود و در نوجوانان تمایل به خشونت، خودزنی و خودکشی را ایجاد می‌کند.

عسگری تصریح کرد: خانواده‌ها باید به طور جدی بر فعالیت فرزندان خود در فضای مجازی نظارت داشته باشند اما طوری رفتار نکنند که باعث ترس و پنهان‌کاری فرزند خود شوند.

انتهای پیام /68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول