اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

بستری‌های کرونایی بیمارستان‌های کرمانشاه در مرز ۶۰۰ نفر/ وضعیت نگران کننده است

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در حال حاضر ۵۹۷ بیمار مربوط به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری هستند.

بستری‌های کرونایی بیمارستان‌های کرمانشاه در مرز ۶۰۰ نفر/ وضعیت نگران کننده است

مهدی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان، اظهار داشت: هم‌اکنون ۵۹۷ بیمار مربوط به کرونا در بخش‌های مختلف بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی ادامه داد:  ۱۱۵ نفر از این تعداد در بخش‌های ویژه کرونا بستری هستند که ۲۴ نفر از آن‌ها اینتوبه هستند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: تعداد بیماران کرونایی در بخش‌های ویژه به گونه‌ای است که ما فراتر از تخت‌ها ویژه در نظر گرفته، الان به بیماران سرویس می‌دهیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر در بیمارستان فارابی به عنوان بزرگترین مرکز درمان و مراقبت بیماران کرونایی استان، ۱۶۱ بیمار بستری هستند.

وی افزود: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان هفت نفر بوده که با احتساب آن، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۷۲۹ نفر رسیده است.

وی مجموع جان باختگان در شهرستان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون را ۴۰۳ نفر اعلام کرد و گفت: مرتب تخت‌های ویژه و عادی بیمارستان‌ها را برای خدمت‌دهی برای بیماران کرونایی افزایش می‌دهیم، اما این روند افزایشی شدید موجب نگرانی ما در حوزه سلامت شده و لازم است این نگرانی برای تقویت رعایت موازین بهداشتی در جامعه افزایش یابد و مردم بیشتر به فکر سلامتی خود و اعضای خانواده خود باشند.

انتهای پیام/پ

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول