اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

آغاز رزمایش کمک مومنانه با توزیع 11 هزار بسته معیشتی در گلستان + تصاویر

سومین مرحله رزمایش «کمک مومنانه» استان گلستان همزمان با دهه آخر ماه صفر و در آستانه رحلت شهادت‌گونه پیامبر گرامی اسلام (ص) با توزیع 11 هزار بسته معیشتی آغاز شد.

آغاز رزمایش کمک مومنانه با توزیع 11 هزار بسته معیشتی در گلستان + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سومین مرحله رزمایش «کمک مومنانه» استان گلستان صبح امروز در حسینیه عاشقان ثارلله سپاه نینوا آغاز شد این رزمایش همزمان با دهه آخر ماه صفر و در آستانه رحلت شهادت‌گونه پیامبر گرامی اسلام (ص) با توزیع 11 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان انجام می‌شود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا استان گلستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه تبدیل به نهضتی فراگیر شده است، گفت: این اقدام خداپسندانه در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری به الگوی رفتاری خالصانه و فراگیر تبدیل شده است.

احسان صادقی کمک به اقشار کم درآمد و آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا را یکی از اهداف اجرای این رزمایش برشمرد و تصریح کرد: کمک و دستگیری از نیازمندان باید در همه ایام مهم و بااهمیت شمرده شود، دین اسلام نیز به این مهم تاکید فراوان دارد و خوشبختانه رزمایش کمک مومنانه جلوه انسان‌دوستی را سراسر کشور به شکل زیبایی نمایان کرده است.

وی با اشاره به اینکه امروز در استان گلستان سومین مرحله رزمایش «کمک مومنانه» آغاز شده است، گفت: همزمان با دهه آخر ماه صفر و در آستانه رحلت شهادت‌گونه پیامبر گرامی اسلام (ص) 11 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سراسر استان توزیع می‌شود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا استان گلستان افزود: در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه که در دهه امامت و ولایت انجام گرفت 25 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و اقشار کم درآمد استان توزیع شد.

صادقی بیان کرد: در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه همزمان با ایام محرم الحرام 25 هزار بسته معیشتی در استان گلستان توزیع شد.

وی اقلام معیشتی در اجرای این رزمایش را شامل روغن، برنج، رب، سویا، ماکارانی و ... عنوان کرد و گفت: افراد نیازمند و اقشار آسیب‌دیده توسط پایگاه‌های بسیج و مساجد سح استان شناسایی شدند و این اقلام توسط پایگاه‌های بسیج توزیع می‌شود.

انتهای پیام/83001/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول