اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

پاپاندریا: اقدامات من برای اعضای هیات رئیسه وزنه‌برداری خوشایند نبود

رئیس موقت و برکنار شده فدراسیون جهانی وزنه‌برداری گفت: اقدامات من برای اصلاحات مورد موافقت اعضای هیات رئیسه نبود.

پاپاندریا: اقدامات من برای اعضای هیات رئیسه وزنه‌برداری خوشایند نبود

به گزارش خبرگزاری فارس، اعضای هیات اجرایی فدراسیون جهانی وزنه‌برداری در اقدامی عجیب اورسلا پاپاندریا را از ریاست موقت این فدراسیون برکنار کردند، موضوعی که نگرانی کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) را هم به دنبال داشت.

پاپاندریا در این باره گفت: من همیشه درمورد نیت‌ها و اقداماتم با IOC کاملاً ساده رفتار کردم. شاید آنها می خواستند چیز دیگری بنویسم.

رئیس برکنار شده فدراسیون جهانی وزنه‌برداری گفت که هیات مدیره تلاش برای اصلاح IWF را متوقف، از انتصاب متخصصان مستقل جلوگیری کرده و در مورد اهداف آنها دروغ گفته است.

این مقام آمریکایی ادامه داد: همیشه موانعی وجود داشت؛ اعضای هیات‌مدیره می گفتند شما در اصلاحات هیچ پیشرفتی نداشته‌اند. ما می‌توانستیم این اصلاحات را انجام دهیم اما آنها نمی‌خواستند من این مدیریت را داشته باشم. این اقدامات برای آنها خوشایند و قابل تحمل نبود.

پاپاندریا خاطرنشان کرد: من صمیمانه امیدوارم که آنها موفق شوند زیرا اگر این کار را نکنند همه وزنه‌برداران جهان هزینه را پرداخت می‌کنند و این خطر زیادی است.

بعد از انتشار مستندات در یک شبکه آلمانی از فسادهایی که تاماش آیان داشت اورسلا پاپاندریا به عنوان رئیس موقت معرفی شده بود. اعضای هیات رئیسه بعد از مدتی وی را برکنار و یک فرد تایلندی را جایگزین کردند.

توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک هفته پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرد در صورتیکه اصلاحات در این فدراسیون انجام نشود وزنه‌برداری در خطر حذف از المپیک ۲۰۲۴ پاریس قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول