اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فرماندار مشهد: تکلیف منع ورود قطار و هواپیما به مشهد چه می‌شود؟

فرماندار مشهد گفت: دردستورالعمل منع ورود مسافر به مشهد برای ما هم این ابهام و سوال مطرح است که تکلیف قطار و هواپیما چه می‌شود؟ ما فقط در حوزه خودروهای شخصی کنترل را انجام می‌دهیم.

فرماندار مشهد: تکلیف منع ورود قطار و هواپیما به مشهد چه می‌شود؟

محمدرضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس عنوان کرد: در زمینه خودروهای سواری و شخصی امروز حدود ۴۰ درصد کاهش ورود به مشهد و خراسان رضوی را نسبت به دیروز داشتیم و نسبت به سال گذشته در این ایام ۷۰ درصد کاهش داشتیم که نکته مهمی است.

فرماندار مشهد در ادامه بیان کرد: این یک ابهام است و سوال ما نیز هست که تکلیف قطار و هواپیما چه می‌شود؟ ما فقط در حوزه خودروهای شخصی کنترل را انجام می‌دهیم.

وی با تاکید بر اینکه در دستورالعمل ستاد ملی کرونا چیزی در رابطه با قطارها و هواپیماها به ما ابلاغ نشده است، مطرح کرد: البته کاهش ورود به مشهد از روز گذشته نشان می‌دهد فرهنگ‌سازی شده و اصحاب رسانه کمک کردند و مردم نیز رعایت کردند.

هاشمی خاطرنشان کرد: ما این موضوع را به استانداری نیز گفتیم و پیگیر تعیین تکلیف وضعیت قطارها و هواپیماها هستیم.

علی‌رغم ابلاغیه ستاد ملی کرونا مبنی بر منع ورود و خروج به مشهد، همچنان مسافرت‌ها با قطار و هواپیما صورت می‌گیرد و سایت‌ها بلیط می‌فروشند؛ دستورالعمل استانداری خراسان رضوی هم در این زمینه آنقدر ناقص و متناقض است که برای فرماندار مشهد هم ایجاد ابهام کرده است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول