اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

دستگیری 21 توزیع کننده مواد مخدر در خدابنده

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاک سازی مناطق آلوده و دستگیری 21 توزیع کننده مواد مخدر و کشف مواد مخدر صنعتی و سنتی در این شهرستان خبر داد.

دستگیری 21 توزیع کننده مواد مخدر در خدابنده

محسن غنیتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی پاک‌سازی مناطق آلوده با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با هدف افزایش احساس امنیت و آرامش فردی و اجتماعی و پاسخگویی به مطالبات مردمی در شهرستان خدابنده اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاک‌سازی مناطق آلوده و دستگیری 21 توزیع کننده مواد مخدر و کشف مواد مخدر صنعتی و سنتی در این شهرستان خبر داد.

 فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده همچنین از کشف کالای قاچاق گمرکی به ارزش تقریبی 2 میلیارد و 100 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: عوامل پلیس آگاهی شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در مسیر بیجار - خدابنده دو دستگاه خودروی سواری سمند و پژو حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

غنیمتی افزود: با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از خودروها تعداد 12 دستگاه تراز لیزری، 16 دستگاه جارو برقی شارژی، چهار دستگاه ماکروفر، یک دستگاه جاروبرقی قاچاق و همچنین یک دستگاه موتورسیکلت 400 سی سی قاچاق کشف شد که برابر ارزیابی کارشناسان، ارزش تقریبی کالای کشف شده بالغ بر 2 میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد شده است.

 فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به دستگیری سه نفر در این پرونده اظهار داشت: متهمان به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی همچنین از کشف قرص غیرمجاز در خدابنده نیز خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع قرص غیر مجاز توسط فردی سودجو در مغازه‌ای در سطح شهر موضوع در دستور کار عوامل انتظامی بخش افشار قرار گرفت.

غنیمتی ادامه داد: عوامل انتظامی بخش افشار پس از احراز صحت و سقم موضوع و اخذ مجوز قضایی لازم، با همکاری و هماهنگی معاونت غذا و دارو به محل اعزام شدند که در بازرسی از محل 583 عدد انواع قرص‌های غیرمجاز کشف شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با بیان اینکه در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد، از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول